Paweł Musiolik Paweł Musiolik 08.05.2012 20:24
Sony: "Gracze na PSN są dojrzalsi"
219V

Sony: "Gracze na PSN są dojrzalsi"

Wysypało nam ciekawych wywiadów ostatnimi czasy. Tym razem głos zabrał Jenova Chen i Jack Buser, Prezes ds. Cyfrowej Dystrybucji dywizji PlayStation. Ta dwójka wypowiedziała się na temat graczy, którzy korzystają z platformy PSN do kupowania gier. I wychodzi na to, że tacy gracze są najdojrzalsi z całej grupy osób grających na konsolach...
Wysypało nam ciekawych wywiadów ostatnimi czasy. Tym razem głos zabrał Jenova Chen i Jack Buser, Prezes ds. Cyfrowej Dystrybucji dywizji PlayStation. Ta dwójka wypowiedziała się na temat graczy, którzy korzystają z platformy PSN do kupowania gier. I wychodzi na to, że tacy gracze są najdojrzalsi z całej grupy osób grających na konsolach...

Pierwszy głos w tej sprawie zabrał Jenova Chen:
Sony ma więcej graczy, którzy skupieni są na grach artystycznych i skupionych na dorosłego odbiorcę. Interesuje ich to, jak dorastający gracze czują się grając w ich gry. Osoba posiadająca PlayStation 3 szybciej sięgnie po takie tytuły niż posiadacze Wii i Xboxa 360.

A swoje 3 grosze dodał także Jack Buser:
Naszym nadrzędnym targetem na PS3 bez wątpienia są dorośli i patrząc po best-sellerach tak właśnie jest. Wiele gier na PSN zawiera motywy nad którymi trzeba przysiąść, pomyśleć i wyciągnąć z nich wnioski. Głęboka i immersyjna rozgrywka, która może zostać podana na przykładzie Flower, Journey i Heavy Rain jest najmocniejszym elementem. Właśnie tytuły jak te mogą pojawić się na PlayStation i osoby oczekujące tematycznej i interesującej rozgrywki znajdą ją u nas w naszej ofercie.

Marketing, marketingiem, ale trzeba przyznać im rację.

Tagi: jack buser Journey PlayStation Network thatgamecompany wywiad