W Crysis 3 zabawimy się w myśliwych

, dyrektor kreatywny projektu Crysis 3, postanowił wypowiedzieć się na temat tego, na czym jego ekipa skupia się w trakcie prac nad tym tytułem. Jak się okazuje, wszystko rozbija się tu zaprezentowanie procesu przeobrażania się zwierzyny w myśliwego.Rasmus Hojengaard, dyrektor kreatywny projektu Crysis 3, postanowił wypowiedzieć się na temat tego, na czym jego ekipa skupia się w trakcie prac nad tym tytułem. Jak się okazuje, wszystko rozbija się tu zaprezentowanie procesu przeobrażania się zwierzyny w myśliwego.
Jednym z najważniejszych tematów poruszanych w grze, jest sposób, w jaki zwierzyna staje się myśliwym. Wszystko rozgrywa się w miejskiej dżungli, a jeśli bohater ma zostać myśliwym, oznacza to konieczność korzystania z łuku. To chyba oczywiste - idealnie pasuje do kontekstu i jest jednocześnie fajny. Co więcej, skorzystacie z niego także wtedy, kiedy będziecie schowani, co znacznie zwiększa jego potencjał podczas skradania.




Łuk wzbudza wiele emocji, choć osoby zaznajomione z tematyką uzbrojenia są w stanie obronić ten, dość kontrowersyjny na pierwszy rzut oka, pomysł. Jak widać, Crytek doskonale wie co robi.