nariko nariko 17.04.2012 13:45
Dante nie przepada za Motion Capture...
208V

Dante nie przepada za Motion Capture...

Niektórych poniższa informacja może zaskoczyć, inni natomiast podejdą do niej ze zrozumieniem dla ekipy Ninja Theory. Tameem Antoniades w jednym z wywiadów przyznał, że na animacje ruchów Dantego w trakcie walki, są tworzone zupełnie od zera... ręcznie, bez udziału technologii Motion Capture.
Niektórych poniższa informacja może zaskoczyć, inni natomiast podejdą do niej ze zrozumieniem dla ekipy Ninja Theory. Tameem Antoniades w jednym z wywiadów przyznał, że na animacje ruchów Dantego w trakcie walki, są tworzone zupełnie od zera... ręcznie, bez udziału technologii Motion Capture.

Trudno jednak sobie wyobrazić, by ktokolwiek mógł dokonać czegoś takiego na potrzeby gry. Warto jednak nadmienić, iż wszelkie scenki przerywnikowe oczywiście będą kręcone w standardowy sposób, a więc przy użyciu niezwykle popularnej w dzisiejszych czasach technologii.

Tagi: Devil May Cry dmc motion capture Ninja Theory Tameem Antoniades