Jade Raymond: Nadszedł czas, by gry wideo dorosły

Gry
626V
Jade Raymond: Nadszedł czas, by gry wideo dorosły
VergilDH | 17.04.2012, 10:30

Nie ma co ukrywać, że gry wideo wciąż są postrzegane przez znaczną część naszego społeczeństwa jako medium przeznaczone głównie dla dzieci, w którym nie ma miejsca na poważne treści i poruszanie poważnych problemów. Jade Raymond z Ubisoft Toronto twierdzi, że nadeszła właściwa pora, by gry wideo najnormalniej w świecie... dorosły.Nie ma co ukrywać, że gry wideo wciąż są postrzegane przez znaczną część naszego społeczeństwa jako medium przeznaczone głównie dla dzieci, w którym nie ma miejsca na poważne treści i poruszanie poważnych problemów. Jade Raymond z Ubisoft Toronto twierdzi, że nadeszła właściwa pora, by gry wideo najnormalniej w świecie... dorosły.

Naprawdę wydaje mi się, że nadeszła właściwa pora, by gry wideo dorosły. Nie uważam, że musimy tworzyć odpowiedniki filmów Michaela Baya, by sprzedawać po 5 milionów kopii. Gry powinny być ekscytujące, mieć znaczenie i poruszać ważne problemy.
Dalsza część tekstu pod wideo

Piękna pani Raymond uważa, iż gry same w sobie powinny stanowić źródło inspiracji. Taki był jej cel w trakcie prac nad Assassin's Creed i taki jest jej cel w przypadku nowego Splinter Cella. Cieszymy się z jej zapewnień, mając jednocześnie nadzieję, że Sam Fisher tym razem nie ominie PlayStation 3 szerokim łukiem, tak jak zrobił to w przypadku Conviction.

Źródło: własne

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper