Crytek gotowy na następną generację

Crytek wyrasta na gwiazdę tygodnia - najpierw newsy o Crysisie 3, a teraz aktualizacja pakietu SDK CryEngine 3. Wszystko to służy podgrzaniu atmosfery przed 16 kwietnia, kiedy dowiemy się nowych informacji o kolejnej odsłonie gry z serii Crysis. Poniżej poznacie możliwości zaktualizowanego silnika, który najprawdopodobniej będzie kompatybilny z nowymi konsolami...Crytek wyrasta na gwiazdę tygodnia - najpierw newsy o Crysisie 3, a teraz aktualizacja pakietu SDK CryEngine 3. Wszystko to służy podgrzaniu atmosfery przed 16 kwietnia, kiedy dowiemy się nowych informacji o kolejnej odsłonie gry z serii Crysis. Poniżej poznacie możliwości zaktualizowanego silnika, który najprawdopodobniej będzie kompatybilny z nowymi konsolami...
Trzeba przyznać, że liczba zmian robi wrażenia, a sam wygląd tekstur oraz modele postaci raczej wykluczają ich zaimplementowanie na konsolach obecnej generacji. Bardziej prawdopodobne jest ich użycie w pecetowej wersji Crysisa 3, choć bardzo chciałbym się mylić w tej kwestii.
W nowej wersji SDK dodano m.in:
- Dopracowaną teselację kompatybilną z DirectX 11
- Poprawione skrypty dotyczące AI
- Nowe możliwości renderowana modeli postaci
- Zaawansowany zestaw narzędzi do prezentowania powierzchni szklanych




Kończąc te nudne wywody techniczne zapraszam do zobaczenia zmian w akcji:
httpvh://www.youtube.com/watch?v=hQxTzXdTZzU