Wywiad: Nathan Fox - inFamous 2

20 maja debiutuje w kioskach nowy numer PSX Extreme, w którym dzielę się wrażeniami z kawałka kodu gry nieSławny: inFamous 2. W ramach przedsmaku, tudzież swoistego uzupełnienia tego materiału, możecie zobaczyć wywiad, którego udzielił mi reżyser gry Nathan Fox, podczas niedawnego pobytu w Warszawie...
20 maja debiutuje w kioskach nowy numer PSX Extreme, w którym dzielę się wrażeniami z kawałka kodu gry nieSławny: inFamous 2. W ramach przedsmaku, tudzież swoistego uzupełnienia tego materiału, możecie zobaczyć wywiad, którego udzielił mi reżyser gry Nathan Fox, podczas niedawnego pobytu w Warszawie...




Jakie możliwości dało twórcom nowe środowisko, wzorowane na Nowym Orleanie? Jak duże mamy możliwości siania pożogi i destrukcji? Czy system Karmy i możliwość wyborów moralnych mają faktyczny wpływ na fabułę i kampanię? Jak Sucker Punch chce zapanować nad milionami misji, które stworzą użytkownicy i jaką pomoc uzyskało studio od twórców LittleBigPlanet? To wszystko i więcej znajdziecie poniżej - zapraszam, polecając oczywiście "lekturę uzupełniającą" w postaci playtestu gry w PSX Extreme#166.
Materiał - tak jak wszystkie wywiady na PPE - dostępny jest w jakości HD i zawiera polskie napisy (opcja dostępna pod strzałką na dolnym pasku okna, po uruchomieniu odtwarzania).