Wywiad z twórcą Datury!
wzięło na spytki Michała Staniszewskiego z łódzkiego studia Plastic, które pracuje obecnie nad przygotowywaną dla PlayStation 3 grą Datura. O tym, skąd wziął się tytuł gry, wiemy od dłuższego czasu. Niemniej, dopiero teraz tak naprawdę zaczynamy się dowiadywać, z jaką produkcją mamy do czynienia. PlayStation Polska wzięło na spytki Michała Staniszewskiego z łódzkiego studia Plastic, które pracuje obecnie nad przygotowywaną dla PlayStation 3 grą Datura. O tym, skąd wziął się tytuł gry, wiemy od dłuższego czasu. Niemniej, dopiero teraz tak naprawdę zaczynamy się dowiadywać, z jaką produkcją mamy do czynienia.
Ciekawe jest to, że w grze możemy wejść w interakcję z każdym elementem otoczenia, co zawdzięczamy widocznej przez cały czas na ekranie wirtualnej ręce. Ponadto, chyba wszyscy zgodzicie się ze stwierdzeniem, iż dzisiejszym produkcjom brakuje... innowacyjności. Datura jest więc światełkiem w tunelu dla wszystkich, którzy w grach cenią sobie przede wszystkim nowatorskie pomysły.
httpvh://youtu.be/Qhx8isnHVLU