vergil vergil 01.03.2012 19:40
W XCOM nie ma miejsca na "konsolowe uproszczenia"
166V

W XCOM nie ma miejsca na "konsolowe uproszczenia"

XCOM: Enemy Unknown to największa niespodzianka ostatnich miesięcy. Firma 2K Games zwietrzyła potencjał w milionach fanów czekającego na prawdziwego następcę turowego X-COM i przesuwając premierę shootera od 2K Marin, postanowiła dać zielone światło ekipie Firaxis Games.
XCOM: Enemy Unknown to największa niespodzianka ostatnich miesięcy. Firma 2K Games zwietrzyła potencjał w milionach fanów czekającego na prawdziwego następcę turowego X-COM i przesuwając premierę shootera od 2K Marin, postanowiła dać zielone światło ekipie Firaxis Games.

Jake Solomon, będący jedną z najważniejszych osób w procesie produkcyjnym tego tytułu, przyznał, iż jego ekipa nie zaimplementuje w konsolowej wersji tej produkcji żadnych uproszczeń. Jak mówi:
Nie istnieją powody, dla których mielibyśmy wymierzyć cios w którąkolwiek z platform. Nie widzę sensu w upraszczaniu jakiegokolwiek aspektu rozgrywki, ponieważ interakcją używkonika z grą jest łatwa.

Tytuł ma trafić do sprzedaży jeszcze w tym roku.

Tagi: enemy unknown Firaxis Games jake solomon xcom