Garść zakulisowych informacji o Gravity Rush

Gry
1125V
Garść zakulisowych informacji o Gravity Rush
Paweł Musiolik | 09.02.2012, 13:47
PS Vita
Gravity Rush

to bardzo ciekawy tytuł, który jak się okazuje, ma jeszcze ciekawszą przeszłość. Dzięki Dengeki Online dowiedzieliśmy się parę interesujących rzeczy z historii powstawania gry. Tak na prawdę do tej pory nikt nie wiedział, że projekt Toyamy (ostatnia jego gra to Siren: Blood Curse) pierwotnie zmierzał na PlayStation 3...Gravity Rush to bardzo ciekawy tytuł, który jak się okazuje, ma jeszcze ciekawszą przeszłość. Dzięki Dengeki Online dowiedzieliśmy się parę interesujących rzeczy z historii powstawania gry. Tak na prawdę do tej pory nikt nie wiedział, że projekt Toyamy (ostatnia jego gra to Siren: Blood Curse) pierwotnie zmierzał na PlayStation 3...

Developing projektu "Gravite" rozpoczął się w 2008 roku i z zamysłu miał być to ogromny tytuł wspierany kolejnymi DLC. Pierwszy koncept gry pokazany został rok później, a w 2010 roku Sony dostało pierwszy grywalny kod, który już wtedy był bardzo podobny do tego co możemy zobaczyć teraz. Dlaczego Gravity Rush wylądowało na PSV? Prawdopodobnie chodzi o ograniczenie budżetu w SCEJ i brak sensownych gier na początku życia konsoli.

Poniżej możecie zobaczyć udostępnione przez Dengeki zdjęcia.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper