EA: "Battlefield 3 wykradł MW3 znaczną część rynku"

Sukces Battlefield 3 nikogo nie zaskoczył, a kolejna odsłona serii Call of Duty sprzedaje się gorzej od poprzedników. Peter Moore z Electronic Arts postanowił wypowiedzieć się na temat tego zjawiska i pochwalić dzieło DICE za to, że zdołało wykraść część rynkowego tortu z rąk Activision.Sukces Battlefield 3 nikogo nie zaskoczył, a kolejna odsłona serii Call of Duty sprzedaje się gorzej od poprzedników. Peter Moore z Electronic Arts postanowił wypowiedzieć się na temat tego zjawiska i pochwalić dzieło DICE za to, że zdołało wykraść część rynkowego tortu z rąk Activision.
Dziesięć milionów sprzedanych kopii i kolejne pięć milionów odsprzedanych gier nie pochodzi znikąd - w ciągu pierwszego tygodnia zyskaliśmy pięć milionów nowych graczy. Myślę, że gdy kurz osiądzie w pełni, będziemy mogli spojrzeć na miniony rok fiskalny i przeanalizować jak wielką część rynku zagarnęliśmy. Battlefield 3 sprzedaje się stopniowo. Spójrz na USA Today, spójrz na The New York Times - wielkimi hitami w dzisiejszych czasach nie są filmy, lecz Call of Duty i Battlefield. Dokonaliśmy tego!




Moore wypowiedział się także na temat tego, że mimo wszystko Battlefield 3 sprzedał się gorzej, aniżeli Modern Warfare 3.
Tu nie chodzi o bycie na drugim miejscu, a o podział rynku. Jeśli spojrzysz na poprzedni rok, Modern Warfare 3 miało 90% rynku. Teraz ma ich około 70. Nie chcemy w tym roku pokonać Call of Duty. To długoterminowa strategia, by stać się głównym graczem.
Ciekawe co na to szanowny pan Bobby Kotick. Według Moore'a bowiem pytanie nie "czy", a "kiedy" Battlefield pokona markę Call of Duty...