Joshua Sawyer: "Problemów ze Skyrimem może nie dać się naprawić w ogóle"

Gry
556V
Joshua Sawyer: "Problemów ze Skyrimem może nie dać się naprawić w ogóle"
Paweł Musiolik | 05.12.2011, 18:08
PS3

Kim jest Joshua Sawyer? Aktualnie reżyser w Obsidianie, wcześniej pracował nad Fallout: New Vegas. Joshua postanowił zabrać głos w sprawie problemów z TES V: Skyrim...Kim jest Joshua Sawyer? Aktualnie reżyser w Obsidianie, wcześniej pracował nad Fallout: New Vegas. Joshua postanowił zabrać głos w sprawie problemów z TES V: Skyrim...

Na jakiej podstawie? Otóż o ile Sawyer nie pracował przy Skyrimie, to gra używa podstaw silnika na którym powstał Fallout: New Vegas, więc zna on jego działanie. Dlaczego więc gra ma problem?

Rozmiar zapisu stanu gry rośnie, gdyż na bieżąco dodawane są do niego nowe elementy, których gra nie zastępuje. Wszystko to potem wczytywane jest do pamięci RAM co prowadzi do jej przepełnienia. Problemem jest podzielona pamięć w PS3, której przypada 256 na system i 256 na grafikę. Czy można coś z tym problemem zrobić? Wymagało by to albo gigantycznych nakładów pracy lub nowego sprzętu. Bethesda po prostu przedobrzyła z silnikiem gry.
Dalsza część tekstu pod wideo

Oby się mylił, bo gdyby miał rację, to okazało by się, że na naprawę wszystkich błędów nie mamy co liczyć.

Źródło: własne

Komentarze (68)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper