Łatka do FIFA 12 już jest

W dniu wczorajszym pojawiła się łatka do FIFA 12, która naprawia ogrom rzeczy w grze. Poczynając od rozgrywki sieciowej, poprzez Ultimate Team, aż do wszystkich trybów gry. W rozwinięciu znajdziecie pełną listę zmian podesłanych przez Electronic Arts...W dniu wczorajszym pojawiła się łatka do FIFA 12, która naprawia ogrom rzeczy w grze. Poczynając od rozgrywki sieciowej, poprzez Ultimate Team, aż do wszystkich trybów gry. W rozwinięciu znajdziecie pełną listę zmian podesłanych przez Electronic Arts...
Rozgrywka




• Czasami gra niepoprawnie interpretuje sytuację kiedy gracz zaprosi innego gracza do szybkiej rozgrywki, i zmusza do ponownego wejścia do gry. Upewnialiśmy się, że taka sytuacja nie będzie się powtarzać.
• Poprawiliśmy sporadycznie występujący problem - kiedy użytkownik zmieniał ustawienia na manualne musiał zresetować grę.
• Bardzo rzadki błąd fizyki zawodników, kiedy jedna z nóg odczepiała się od gracza. Mogliście zobaczyć kilka filmów z tym błędem z wersji demo FIFA 12. Był to bardzo rzadki wypadek (mimo doniesień od użytkowników nigdy nie udało nam się uzyskać tego błędu w testach), teraz został całkiem usunięty.
Tryb Kariery
• Można wybrać warunki pogodowe przed rozpoczęciem rozgrywki.
• Sugestie odnośnie wynagrodzenia dla młodzika przechodzącego na kontrakt seniorski pozostają takie same kiedy wychodzicie i następnie wracacie do ekranu negocjacji.
• Upewnialiśmy się, że po zwolnieniu zawodnika z Reprezentacji Młodzieżowej jego wynagrodzenie wraca do Budżetu Płac.
• Kiedy wypożyczacie zawodnika z opcją jego zakupu na koniec sezonu, jeśli przez niego wasza drużyna osiągnęła maksymalną liczbę wazoników, nie mogliście go kupić. Teraz jest to możliwe.
• Nie jest dłużej możliwe zatrudnienie młodzika z większym wynagrodzeniem niż dostępny budżet płac.
• Usunęliśmy kilka rzadkich wyjątków, które powodowały w pewnych sytuacjach zawieszanie się pada.
• Kiedy gracie w trybie Kariery jako zawodnik, wasz menadżer będzie bardziej skłonny do wyłączenia was z gry jeśli jesteście zbyt zmęczeni.
• Upewniliśmy się, ze będą się wyświetlać wszystkie komentarze kiedy gracie w Pucharze Ligi jako Manchester United.
• Naprawiliśmy problem powstający podczas ustawiania i zapisywania pozycji zawodnika, mogliście zobaczyć nazwy przekonwertowane na liczby po czym konsola zawieszała się.
• Naprawiliśmy błąd, który pozwalał graczom na rozpoczęcie nowego sezonu bez bramkarza lub minimalnej liczby graczy potrzebnej do rozegrania meczu.
• Naprawiliśmy błąd, który powodował zapisanie zwycięstwa dla gracza mimo tego że odpadł z rozgrywek ligowych ze względu na brak pełnego składu drużyny w dniu meczu.
• Niedawno rekrutowani zawodnicy Reprezentacji Młodzieżowej, których zamierzacie sprzedać, będą teraz oferowani z widocznym bieżącym wynagrodzeniem, co oznacza, że będą dużo szybciej kupowani przez drużyny sterowane przez komputer.
• Jeśli weszliście w tryb Kariery z dwoma podłączonymi kontrolerami, przeszliście przez planszę Wyboru Zawodników a następnie wróciliście do początku, gra się zawieszała. Naprawiliśmy to.
• Zajęliśmy się błędem który powodował przypadkowe awarie w Trybie Kariery i powodował wyzerowanie środków finansowych gracza.
• Wzrost atrybutów fizycznych zawodników był trochę nierzeczywisty gdyż był powiązany z ich ogólnym rozwojem. Zlikwidowaliśmy te powiazania dzięki czemu rozwój graczy jest teraz dużo bardziej realistyczny.
• Możecie teraz proponować nowe kontrakty zawodnikom, których wypożyczyliście w ostatnim roku, zanim ich kontrakt wygaśnie.
• Wypożyczani gracze nie rozwijali się wystarczająco szybko. Zmieniliśmy ustawienia tak by ich rozwój był bardziej zauważalny, a wypożyczanie zawodników stawało się bardziej opłacalne.
• W trybie Kariery będzie obecnie więcej meczy w środku tygodnia, które będą się toczyć przy nocnym oświetleniu.
FIFA 12 FUT
• Użycie przestarzałego łącza "Zabierz Mnie Tam" w systemie Transakcji FUT nie będzie dłużej skutkowało utratą monet z konta mimo nie wygrania aukcji.
• Powiadomienie w systemie Transakcji FUT o zdobyciu nowego trenera bramkarzy nie będzie skutkowało zawieszeniem się gry.
• Stworzenie nowej drużyny i natychmiastowe skasowanie starej przed zaakceptowaniem wyposażenia dla nowej drużyny skutkowało rozłączeniem. Teraz jest to poprawione.
• Upewniliśmy się także, że komunikaty do aktywnych aukcji są wyświetlane bez opóźnień. Nie będą zdarzać się już sytuacje, w których o tym, że wasza oferta została przebita dowiadywaliście się po zakończeniu aukcji .
• Wyodrębniliśmy i zlikwidowaliśmy problem przepływu danych skutkujący zawieszeniem się gry na ekranie Ustawień Meczu przed rozgraniem spotkania w FUT.
• Teraz będziecie mogli zobaczyć wzrost waszego doświadczenia w EAS Klub Futbolowy – po rozegraniu meczu jednoosobowego lub z przyjacielem w FUT.
• Zoptymalizowaliśmy przeglądanie wielu stron z aukcjami tak aby nie powodowały problemów z konsolą lub nawet jej zawieszania.
• Pozbyliśmy się problemu zawieszania się gry powstającego przy wejściu do FUT i ściągnięciu ostatnich aktualizacji po stworzeniu Virtual Pro.
• Wprowadziliśmy kilka usprawnień w systemie zakupu pakietów FUT taka by nagła utrata połączenia z Internetem (np. poprzez odłączenie kabla sieciowego) nie skutkowała zawieszeniem się konsoli.
• Odkryliśmy, że jeśli ściągnie się ostatnia aktualizację FUT I pozostanie na ekranie potwierdzenia aktualizacji, a jednocześnie wyloguje z profilu gracza, gra się zawiesi. Niezbyt wielu użytkowników pewnie by to zrobiło ale na wszelki wypadek usunęliśmy ten błąd.
FIFA 12 Kluby
• Zmiany ustawienia kamery podczas meczu w trybie Klubu będą zapisywane i dostępne podczas następnych meczy.
• Obecnie można zmienić ukaranego gracza poprzez Menadżera Drużyny.
• Osiągnięcia graczy w Trybie Klubu są rejestrowane w trybie online.
• Zapytaliśmy członków społeczności i według ich opinii sztuczna inteligencja w Trybie Klubu jest zbyt trudna do pokonania. Dlatego obniżyliśmy poziom sztucznej inteligencji w Trybie Klubu z Poziomu Międzynarodowego do Profesjonalnego i dokonaliśmy drobnych zmian w sztucznej inteligencji bramkarzy.
Live Season
• Kontuzjowani lub zawieszeni gracze będą automatycznie przenoszeni do rezerwy. I nie będzie więcej braków rezerwowych w kolejnych meczach.
EA SPORTS Football Club
• Zoptymalizowaliśmy ilość powiadomień utrudniających rozpoczęcie gry przy wejściu do modułu EAS CF.
• Zdarzało się, że po powrocie do głównego menu, przycisk Powrót/Wybór prowadzący do EAS FC nie zawsze się wyświetlał. To nie będzie się już zdarzać.
• Zajęliśmy się błędem, który zawieszał grę w momencie wejścia z głównego menu do EAS FC.
• Ulepszyliśmy sposób w jaki gra się ładuje przed Turniejem w trybie EAS FC.
• Cała wasz aktywność w Trybie Kariery będzie się poprawnie wyświetlać w trybie EAS FC.
FIFA 12 Online
• Czasami zdarzał się problem z rozpoczęciem meczu w sieci z powodu niezgodnych plików reprezentacji, nawet po powtórnym pobraniu pliku ze składem drużyny. Upewnialiśmy się, że ten błąd nie wystąpi ponownie.
• Mała grupa użytkowników miała niewłaściwe statystyki z towarzyskich meczów w. Teraz statystyki będą poprawne.
Centrum Kreacji
• Naprawiliśmy problem występujący w FIFA 12 polegający na zawieszaniu się gry podczas ładowania plików przekraczających maksymalny rozmiar (np. logo klubu).
• Problem, który dotykał użytkowników Centrum Kreacji ściągnęli dużo przedmiotów do ich gry nie byli w stanie później wejść do galerii Centrum Kreacji. Teraz już mogą.
• Naprawiliśmy rzadki błąd pojawiający się tylko w wyjątkowych okolicznościach i sprawiający, że twój zespół pojawiał się na boisku bez jednego z zawodników.
• Upewniliśmy się że zmiana barw czy logo sponsora przez Internet nie będzie później sprawiać kłopotów na konsoli.
• Poprawiliśmy sposób w jaki FIFA 12 zarządza dużą ilością pobrań z Centrum Kreacji tak aby nie spowalniały gry przy wyborze drużyny.
• Nie ma już problem z pobraniem Logo Turnieju z galerii Centrum Kreacji.
EA SPORTS Arena
• Udostępniliśmy prywatne sesje w obrębie Areny EA SPORTS.
I kilka pozostałych...
• Włączyliśmy nasze podcasty w grze. Jeśli chcecie ich posłuchać, możesz mieć dostęp do naszych regularnych, pięcio-minutowych audycji informacyjnych poprzez włączenie w Ustawieniach Gry > Menu Dźwiękowe. [Dostępne tylko w wersji angielskiej]
• Zoptymalizowaliśmy grę pod kątem graczy mających dużą ilość zapisanych gier na twardym dysku aby gra nie ładowała się dłużej lub nie byli rozłączani podczas łączenia się z serwerem.