Bethesda: "Oblivion był zbyt ogólnym doświadczeniem"

Nie ma co ukrywać, że w oczach większości fanów cyklu The Elder Scrolls, Oblivion to jedna z gorszych odsłon serii. Fakt, gra zapewniała setki godzin zabawy (i bynajmniej nie jest to puste stwierdzenie), jednak zdecydowanie brakowało jej tego "czegoś". Być może był to niepowtarzalny klimat i świadomość, że przebywa się w świecie zupełnie innym od tego, jaki znamy z kart historii.Nie ma co ukrywać, że w oczach większości fanów cyklu The Elder Scrolls, Oblivion to jedna z gorszych odsłon serii. Fakt, gra zapewniała setki godzin zabawy (i bynajmniej nie jest to puste stwierdzenie), jednak zdecydowanie brakowało jej tego "czegoś". Być może był to niepowtarzalny klimat i świadomość, że przebywa się w świecie zupełnie innym od tego, jaki znamy z kart historii.
Tym razem jednak twórcy zapewniają, iż nie popełnią drugi raz tego samego błędu:
Świat Obliviona był utrzymany w klasycznych, średniowiecznych klimatach i czuliśmy, że jest zbyt "ogólny". Tym razem chcieliśmy pokazać graczom kulturę ludzi z jakimi mają do czynienia. W trakcie prac nad Skyrim koncentrowaliśmy się na świecie, który byłby jak najbardziej wiarygodny.




Ponadto, jak mówi sam Todd Howard:
W grze znalazło się wiele odniesień do Conana, gdyż jestem jego wielkim miłośnikiem.
Gra trafi na sklepowe półki już za niespełna dwa tygodnie. Koniecznie zobaczcie jej najnowszy zwiastun, który znajdziecie w tym oto miejscu!