System zniszczeń znany z Red Faction był brany pod uwagę w trzecim Saints Row

Ze studia Volition dochodzą nas niezwykle ciekawe wieści. Pracownicy studia rozważali opcję, zaawansowany system destrukcji otoczenia znany z całkiem niezłego Red Faction: Guerilla został wykorzystany także w najnowszej odsłonie serii Saints Row. Wyobrażacie sobie tę pokręconą grę z tak zaawansowanym systemem destrukcji?Ze studia Volition dochodzą nas niezwykle ciekawe wieści. Pracownicy studia rozważali opcję, zaawansowany system destrukcji otoczenia znany z całkiem niezłego Red Faction: Guerilla został wykorzystany także w najnowszej odsłonie serii Saints Row. Wyobrażacie sobie tę pokręconą grę z tak zaawansowanym systemem destrukcji?
Oddajmy głos pracownikowi studia, Gregowi Donovanowi:
Owszem, rozważaliśmy możliwość wprowadzenia naszego systemu do najnowszej odsłony serii Saints Row, jednak ostatecznie się na to nie zdecydowaliśmy. Nawet jeśli miałby być to jeden z głównych argumentów przemawiających za kupnem gry. Nie chcieliśmy by gracze mogli umyślnie bądź nie zniszczyć struktury, w których odbywałaby się część misji głównych, jak i pobocznych. Gdyby wcześniej dokonali ich destrukcji, zwyczajnie odcięliby sobie drogę do finału.




Źródło: VG24/7