Użytkownicy PSN pod ochroną

cały czas wyciąga wnioski z największego jak dotąd włamania do PlayStation Network, które tymczasowo pozbawiło możliwości korzystania z usług sieciowych w konsoli PlayStation 3. Na szczęście użytkownicy tej usługi w przyszłości będą już znacznie lepiej chronieni. Japoński gigant nawiązał współpracę z CSIdentity.Sony cały czas wyciąga wnioski z największego jak dotąd włamania do PlayStation Network, które tymczasowo pozbawiło możliwości korzystania z usług sieciowych w konsoli PlayStation 3. Na szczęście użytkownicy tej usługi w przyszłości będą już znacznie lepiej chronieni. Japoński gigant nawiązał współpracę z CSIdentity.
Efektem tej współpracy ma być większa ochrona struktury sieciowej PlayStation Network oraz jej użytkowników. Sony wysłało drogą mailową do użytkowników PlayStation Network (także w Polsce), specjalną wiadomość zawierającą jednorazowy kod umożliwiający rok korzystania z usług owej firmy. Poniżej publikujemy treść listu:
Szanowny użytkowniku PlayStation Network,
Połączyliśmy siły z firmą CSIdentity, czołowym dostawcą globalnych usług ochrony tożsamości i wykrywania oszustw, by zapewnić Ci spokojne korzystanie z PlayStation Network i powiązanych usług, takich jak PlayStation Store.
Korzystając z wyjątkowego kuponu z kodem dołączonego do tej wiadomości e-mail, odwiedź stronę sony.csidentity.com, gdzie uzyskasz więcej informacji na temat programu firmy CSIdentity dla kwalifikujących się klientów PSN. Aby się kwalifikować, należy mieć ukończone 18 lat i być posiadaczem PSN account (konta PSN) w dniu 20 kwietnia 2011 r. Musisz też zarejestrować swój udział w programie w ciągu 60 dni od chwili otrzymania tej wiadomości e-mail. Zapłacimy za twój udział w programie, a co za tym idzie, za twoje bezpłatne korzystanie z następujących usług firmy CSIdentity przez cały rok:
- Funkcja monitorowania Internetu CyberAgent
- Przywracanie tożsamości
- Bezpieczne logowanie online
Pełne szczegóły programu można znaleźć pod adresem csidentity.com/sony
[tutaj unikalny kod użytkownika]
Wprowadziliśmy liczne dodatkowe usprawnienia w PSN — najnowsze informacje na ten temat można znaleźć na stronach
eu.playstation.com/psnlatest oraz PlayStation.Blog pod adresem blog.eu.playstation.com.
Wielu klientów zresetowało już swoje hasła i korzysta z bogactwa funkcji i usług oferowanych przez PlayStation Network. Jeśli Ty jeszcze tego nie zrobiłeś, konieczne będzie zresetowanie hasła, zanim ponownie będziesz mógł korzystać z PSN.
Cała operacja nie powinna zająć więcej niż kilka minut. Jeśli potrzebujesz więcej pomocy, skorzystaj ze szczegółowego przewodnika,
który znajdziesz na tej stronie.
Chcielibyśmy podziękować za cierpliwość i wsparcie okazane w czasie, gdy nasi pracownicy na całym świecie prowadzą działania nad
przywróceniem pełnego zakresu działania usług PSN.




Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to zdecydowanie warto się za to zabrać. W końcu chodzi tu o nasze bezpieczeństwo.
Źródło: PPE.pl