Nowa łatka dla SOCOM 4: Polskie Siły Specjalne

Czwarta odsłona SOCOMa to jedna z najbardziej pechowych gier ostatnimi czasy. Gra ukazała się akurat gdy PSN padło, więc przeszła bez echa. Jednak gra ma swoje wąskie grono graczy i to właśnie dla nich Zipper Interactive przygotowało łatkę oznaczoną numerem 1.03, poza nową numeracją co w niej znajdziemy?Czwarta odsłona SOCOMa to jedna z najbardziej pechowych gier ostatnimi czasy. Gra ukazała się akurat gdy PSN padło, więc przeszła bez echa. Jednak gra ma swoje wąskie grono graczy i to właśnie dla nich Zipper Interactive przygotowało łatkę oznaczoną numerem 1.03, poza nową numeracją co w niej znajdziemy?
Rozgrywka
- Zwiększono szybkość cofania się i strafe'owania postaci
- Dodano kolejki do “Classic Small Suppression, Classic Medley” i “Classic Small Medley”
Bronie i osprzęt
- Przemodelowano PE4 Explosives: Zmniejszono szybkość rzucania i zasięg, zmniejszono zadawane obrażenia
- Poprawiono celność różnych broni, tak by każda miała swoją
Audio/Wideo
- Gdy kamera koliduje z otoczeniem, przenosi się nad głowę gracza
- Wydłużono czas animacji Tańca Zwycięstwa i ustalono go na liczbie maksymalnie 10
- Zwiększono i poprawiono ruch postaci
Interfejs
- Uaktualniono opcję tap-to-talk w trybie Klasycznym tak, by działała z wszystkimi ustawieniami kontrolera DualShock, PlayStation Move i Sharp Shooterem
- Dodano opcję w ustawieniach dla konfiguracji "Martwej Strefy" i "Przyspieszenia"
- Dodano opcję aktywowania kropki na środku ekranu w trakcie celowania
- Dodano opcję wyłączenia powiadomień o zdobytym doświadczeniu
- Klany, które w statusie mają "Gotowe" pokazywane są na szczycie listy Wyzwań Klanowych
- Gracze mogą teraz anulować zaproszenia do Wyzwań Klanowych
- Dodano Klanowe lobby “Player Counts” i “Wait for Response”
- Dodano automatyczny komunikat “Not Ready” w Wyzwaniach Klanowy gdy liczba graczy jest za niska
- Gry Wielo-osobowe pogrupowane się w kategorie
Techniczne
- Przygotowania pod nadchodzący dodatek SOCOM Pro Assault Pack
- Naprawiono problem z opóźnieniem respawnu, który powodował niemożliwość spawnowania na początku rundy
- Naprawiono problem, gdy zegar zatrzymywał się na 0:00 podczas respawnowania lub początku nowej rundy
- Naprawiono różnie możliwości zawieszania PS3 w trakcie gry
Różne
- Poprawki w tłumaczeniu