Głupim opiniom na temat gier mówimy "nie"!

W ciągu ostatnich kilku lat, wielokrotnie byliśmy świadkami krytykowania naszej branży przez osoby, które o grach mieli pojęcie porównywalne z tym, jakim może pochwalić się szympans na temat baletu. Redaktorzy serwisu CVG mają już dosyć podobnych niedorzeczności, toteż w ich głowach narodził się iście szatański pomysł stworzenia nietypowej kampanii...W ciągu ostatnich kilku lat, wielokrotnie byliśmy świadkami krytykowania naszej branży przez osoby, które o grach mieli pojęcie porównywalne z tym, jakim może pochwalić się szympans na temat baletu. Redaktorzy serwisu CVG mają już dosyć podobnych niedorzeczności, toteż w ich głowach narodził się iście szatański pomysł stworzenia nietypowej kampanii...
Ta została ochrzczona mianem W.R.O.N.G. (Witless and Ridiculous Opinions of Non-Gamers), a jej celem jest wynajdywanie autorów najzabawniejszych i najbardziej bezsensownych wypowiedzi na temat gier wideo i opatrywanie ich fotografii charakterystycznym, rzucającym się w oczy logo.
Oczywiście, na tym się nie skończy. Kolejnym poczynionym przez nich krokiem w kierunku zgotowania głupocie prawdziwej apokalipsy, będzie tworzenie corocznych, prześmiewczych zestawień, w których znajdą się najgłupsze opinie minionych 12 miesięcy.
Aż chciałoby się powiedzieć: "nareszcie".