WASZYM ZDANIEM: Przyciski L2 i R2 w PS3 to konstrukcyjna porażka?

Gry
3814V
WASZYM ZDANIEM: Przyciski L2 i R2 w PS3 to konstrukcyjna porażka?
[email protected] | 13.01.2011, 15:01
PS3

Błąd konstrukcyjny czy też nie, zła fama w Sieci na temat spartolonych triggerów w kontrolerze do PlayStation 3 pozostanie. Zapytaliśmy trzech redaktorów PS3Site co dziś, po latach doświadczenia i przyzwyczajeniu się do konsoli, myślą o całej sprawie. Rozwińcie artykuł, przeczytajcie i sprawdźcie, czy Wasze odczucia są podobne do zdania Nariko, Vergila oraz Pysznego...Błąd konstrukcyjny czy też nie, zła fama w Sieci na temat spartolonych triggerów w kontrolerze do PlayStation 3 pozostanie. Zapytaliśmy trzech redaktorów PS3Site co dziś, po latach doświadczenia i przyzwyczajeniu się do konsoli, myślą o całej sprawie. Rozwińcie artykuł, przeczytajcie i sprawdźcie, czy Wasze odczucia są podobne do zdania Nariko, Vergila oraz Pysznego...

Vergil aka Kratos

Wykonanie spustów w Dual Shocku 3 (wcześniej w SixAxisie) woła o pomstę do nieba! Są wypukłe, co w połączeniu z kiepskim, śliskim materiałem sprawia, że w trakcie gry w intensywną ścigałkę czy FPS-a, palce mogą się z nich ześlizgiwać. Jedynym ratunkiem jest kupno specjalnych, wklęsłych nakładek, przypominających wyglądem spusty z kontrolera od Xboxa 360, którego pad akurat w tym elemencie jest po prostu idealny. Czy Sony naprawdę nie miało pod ręką żadnych testerów? A jeśli takowi byli, to dlaczego żaden z nich nie zwrócił na to uwagi? Wygląda jednak na to, że japoński gigant zdążył się czegoś przez ten czas nauczyć, bo spust jaki znajdujemy w Navigation Controllerze od PlayStation Move, to całkowicie inna bajka. Pozwala to stwierdzić, że w czwartej generacji Dual Shocka, taki problem nie będzie miał miejsca. Oby...
Dalsza część tekstu pod wideo



Pyszny
Co to ma być? Dual Shock 2 od zawsze cechował się idealnym wyważeniem, doskonałymi materiałami użytymi w procesie produkcji kontrolera oraz, przynajmniej w mojej opinii, idealnym rozmieszczeniem analogowych gałek, przycisków oraz triggerów. I w Dual Shocku 3 prawie nic się nie zmieniło. Prawie? Tak, prawie. Nie wiem kto wpadł na pomysł "uwypuklenia" przycisków L2 i R2 i wyprofilowania ich w tak tragiczny dla naszych palców sposób, ale mam nadzieję, że już stracił swą dotychczasową posadę w Sony. Palce potrafią się ześlizgiwać, co jest szczególnie wkurzające w grach wyścigowych, czyli tam, gdzie trzeba dłużej ów przycisk przytrzymać. Całe szczęście, że istnieją specjalne nakładki na pada. Tak, są horrendalnie drogie. Wolę jednak dać jakiejś malezyjskiej firmie horrendalnie duże pieniądze za dwa kawałki plastiku, niż denerwować się podczas zabawy z moimi ulubionymi grami.

Nariko
Chłopcy, chłopcy, bez nerwów. Nie wiem o co Wam chodzi? Może pocą się Wam łapska i właśnie dlatego palce "zjeżdżają" Wam ze spustów Dual Shocka 3? Mi taki kształt oraz ułożenie przycisków w 100% odpowiada i nie rozumiem internetowych lamentów, jakie co rusz publikowane są na kolejnych stronach internetowych. Inna sprawa, że jestem kobietą i moje dłonie są odrobinę mniejsze niż te u stereotypowego gracza, czyli mężczyzny. Poza tym, nawet jeśli komuś nie pasuje, to tak jak zauważyłeś Pyszny, można dokupić sobie specjalne plastikowe nakładki. Wydatek jednorazowy, a ewentualne nerwy oszczędzone. Inna sprawa, że ja oraz większość moich znajomych, takowych nakładek nie potrzebujemy, co może być jedynie dowodem na to, iż Sony wcale nie popełniło konstrukcyjnego błędu przy projektowaniu triggerów w Dual Shocku 3.

A JAKIE JEST TWOJE ZDANIE?



Źródło: własne

Komentarze (123)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper