Jak to jest z tym straszeniem w Dead Space 2?

Gry
235V
Jak to jest z tym straszeniem w Dead Space 2?
rogerio | 27.12.2010, 09:07

Często zdarza się tak, że developer wprowadzając do danej gry opcję rozgrywki wieloosobowej, przykłada się trochę mniej do trybów dla pojedynczego gracza. Czy w przypadku Dead Space 2 istnieje takie zagrożenie? Czy akcja wyprze horror i motywy, które jeżyły włos na głowie w pierwszej części gry?Często zdarza się tak, że developer wprowadzając do danej gry opcję rozgrywki wieloosobowej, przykłada się trochę mniej do trybów dla pojedynczego gracza. Czy w przypadku Dead Space 2 istnieje takie zagrożenie? Czy akcja wyprze horror i motywy, które jeżyły włos na głowie w pierwszej części gry?

"Naszym głównym celem było zachowanie świeżości rozgrywki. Tworząc sequel bardzo łatwo można popaść w swego rodzaju wtórność, ale nas to ominie. Chcę również odnieść się do zarzutów mówiących o tym, że Dead Space 2 skupi się na akcji traktując po macoszemu kwestie straszenia. Tak nie będzie. Chcemy oddać ten sam klimat co w pierwszej części, ale jednocześnie doprowadzić do tego, by wszystko wydawało się świeże."
Dalsza część tekstu pod wideo

- powiedział Steve Papoutsis, jeden z producentów gry. Cóż, demo drugiej odsłony Dead Space wylądowało już na PSN. Jakie są Wasze odczucia? Czy oba elementy zostały odpowiednio dopracowane?





Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper