Kratos oczami Boona i Asmussena

Nie wiadomo kto do kogo wykonał pierwszy telefon, ale wiadomo że twórca Mortal Kombat jest wielkim fanem God of War, a reżyser GoW III był podniecony wizją Kratosa w MK, która pojawiła się już na początku procesu dewelopingu. Zobaczcie Boga Wojny w kultowych ujęciach i posłuchajcie obu panów mówiących o tej ciekawej kooperacji...
Nie wiadomo kto do kogo wykonał pierwszy telefon, ale wiadomo że twórca Mortal Kombat jest wielkim fanem God of War, a reżyser GoW III był podniecony wizją Kratosa w MK, która pojawiła się już na początku procesu dewelopingu. Zobaczcie Boga Wojny w kultowych ujęciach i posłuchajcie obu panów mówiących o tej ciekawej kooperacji...




Ed Boon, "ojciec" serii Mortal Kombat, oraz Stig Asmussen, reżyser God of War III, opowiadają, jak udało im się przenieść ducha "prawdziwego" Kratosa do tej znanej serii bijatyk. Ale najpierw kilka konkretów dla fanów obu gier:
- Kratos ma własne Fatality (pomysłów było z 10), własną arenę i Stage Fatality, które Boon uważa za najlepsze w historii serii (z grzeczności?),
- arena jest inspirowana końcówką GoW III i walką Kratosa z Zeusem w Chamber of Flame,
- Kratos został wpleciony w fabułę, jednak prawdziwe zakończenie i pełną jego opowieść poznamy, gdy wygramy nim turniej,
- został odpowiednio i ostrożnie zbalansowany, aby pasować do reszty zawodników,
- Kratos ma 2x więcej broni, niż jakikolwiek inny zawodnik MK,
- Kratos nie bierze udziału w wyzwaniach Test Your Might.