pyszny pyszny 12.06.2010 20:08
Sony na ratunek graczom
468V

Sony na ratunek graczom

Wydłużone godziny pracy centrum obsługi klienta Sony, ustanowienie specjalnych dyżurów w soboty oraz zwiększenie liczby zatrudnionych doradców i konsultantów klienta. W ten oto sposób producent PS3 i PSP chce ułatwić życie posiadaczom systemów marki PlayStation. Inicjatywa godna odnotowania, zważywszy na fakt, że konsole sprawiają problemy również w weekendy. W rozwinięciu treści przeczytacie informację prasową koncernu.


Wydłużone godziny pracy centrum obsługi klienta Sony, ustanowienie specjalnych dyżurów w soboty oraz zwiększenie liczby zatrudnionych doradców i konsultantów klienta. W ten oto sposób producent PS3 i PSP chce ułatwić życie posiadaczom systemów marki PlayStation. Inicjatywa godna odnotowania, zważywszy na fakt, że konsole sprawiają problemy również w weekendy. W rozwinięciu treści przeczytacie informację prasową koncernu.

Centrum Obsługi Klienta PlayStation

w nowych godzinach pracy!

Na życzenie użytkowników produktów Sony Centrum Obsługi Klienta
(0 801 230 000) wydłuża godziny pracy
i zwiększa liczbę konsultantów

Sony Computer Entertainment Polska ma przyjemność poinformować, że wyszła naprzeciw prośbom klientów, wydłużając godziny działania Centrum Obsługi Klienta w dni powszednie i wprowadzając dyżury w sobotę. Na związane z PlayStation pytania odpowiadać będzie większa liczba konsultantów.

Po wydłużeniu godzin pracy Centrum Obsługi Klienta (0 801 230 000) zapraszamy do dzwonienia:

- od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-21.00

- w soboty w godzinach 9.00-15.00

Nasi konsultanci z przyjemnością odpowiedzą na Państwa pytania.

Tagi: