Zmiany w Liverpool Studio (update)

Gry
458V
Zmiany w Liverpool Studio (update)
Paweł Musiolik | 29.01.2010, 15:22
Update:

Niestety, mam złe informacje dla fanów serii Wipeout. Cięcia, które przeprowadziło Sony dotknęły główny team odpowiedzialny za produkcję Wipeouta, większość zespołu zostało zwolniona, nieliczni pracownicy dołączyli do Evolution, by pomóc w tworzeniu Motorstorma 3. Więcej informacji ma się ukazać w przyszłym tygodniu, gdy Sony wypuści informację prasową.

W czasach kryzysu dużo małych developerów niestety upadło, Ci więksi, przetrwali, choć nie obyło się bez cięć. Zwalniało EA, Square Enix i wiele innych potentatów rynkowych. Tym razem przyszła kolej na Sony i studio odpowiedzialne między innymi za Motorstorma oraz Wip3outa HD.

Update: Niestety, mam złe informacje dla fanów serii Wipeout. Cięcia, które przeprowadziło Sony dotknęły główny team odpowiedzialny za produkcję Wipeouta, większość zespołu zostało zwolniona, nieliczni pracownicy dołączyli do Evolution, by pomóc w tworzeniu Motorstorma 3. Więcej informacji ma się ukazać w przyszłym tygodniu, gdy Sony wypuści informację prasową.



W czasach kryzysu dużo małych developerów niestety upadło, Ci więksi, przetrwali, choć nie obyło się bez cięć. Zwalniało EA, Square Enix i wiele innych potentatów rynkowych. Tym razem przyszła kolej na Sony i studio odpowiedzialne między innymi za Motorstorma oraz Wip3outa HD.

Studio Liverpool, bo o nim mowa, zostanie poddane restrukturyzacji, jako powód podaje się zmianę polityki wewnętrznej i priorytetów w projektach tworzonych wewnątrz SCE. Niestety, nie obędzie się jednak bez zwolnień, jednak dotknie to małą ilość osób. Większa część pracowników zostanie przesunięta do pozostałych oddziałów SCE World Wide Studios. Dodatkowo parę projektów (niezapowiedzianych) zostało wstrzymanych w celu przeniesienia prac na inne projekty. Restrukturyzacja ma mieć miejsce w najbliższych dniach, pozostaje współczuć zwolnionym pracownikom i życzyć im szybkiego znalezienia pracy.
Fakt przeniesień pracowników mnie nie dziwi, ponieważ od momentu przejęcia Evolution Studios i BigBig przez Sony, ilość pracowników w tym oddziale była za duża jak na możliwości finansowe SCE.

Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper