The Darkness II: cel-shading w klimatach noir

Gry
1593V
The Darkness II: cel-shading w klimatach noir
Butcher | 01.03.2011, 09:57
PC PS3 X360

Gdy pojawiła się oficjalna zapowiedź The Darkness II, ciekawe ilu z Was zwróciło uwagę na fragment mówiący o "rysunkach w klimatach noir, wiernych komiksowym korzeniom". A trzeba było - pierwsze zdjęcia ukazują nowy styl graficzny sequela w pełnej okazałości...

Gdy pojawiła się oficjalna zapowiedź The Darkness II, ciekawe ilu z Was zwróciło uwagę na fragment mówiący o "rysunkach w klimatach noir, wiernych komiksowym korzeniom". A trzeba było - pierwsze zdjęcia ukazują nowy styl graficzny sequela w pełnej okazałości...xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

I ciekaw jestem Waszych odczuć. Dlaczego? Bo o ile rysunkowe klimaty stanowią korzenie tego projektu (komiks), o tyle w pierwszej chwili po ujrzeniu fotek nie mogłem ukryć obaw, czy aby zastosowany cel-shading nie zmiękczy zbytnio przekazu gry... Czy komiksowy, jakby lekko luźny design, nie wyświadczy "niedźwiedziej przysługi" brutalnej stronie tej gry, mającej epatować przemocą, agresją i dzikimi, tajemniczym mocami? Czy te dwie - jak gdyby przeciwstawne - formy przekazu stworzą w tej produkcji udany duet?

 

Serwis Gamespot, który widział kawałek gry w akcji (i zdobył pierwsze screeny) nie porusza tego tematu - strona graficzna po prostu im się podoba, ma swój unikalny klimat noir, a przemocy tradycyjnie nie brakuje. Pierwsze testy gry i świadkowie potwierdzili także nasze niedawne doniesienia - w Ciemność ponownie wcielił się Mike Patton!

Źródło: własne

Czy rok 2016 będzie najlepszym rokiem dla graczy w tej dekadzie?

Przekonałeś mnie tym blogiem. 2016 będzie najlepszy
66%
Eee, nie bardzo. W 2017 wychodzi remake Final Fantasy VII
66%
Będzie ok, ale bez rewelacji
66%
Będzie słaby
66%
Będzie bardzo dobry, ale 2013 nie przebije
66%
Pokaż wyniki Głosów: 66

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper