Obsidian o swobodzie graczy w DSIII

Gry
535V
Obsidian o swobodzie graczy w DSIII
Bartosz Dawidowski | 28.02.2011, 11:41

Dungeon Siege III zapowiada się coraz ciekawiej. Potrzebujemy takiej gry na konsolach - porządnego hack'n'slasha, z przemierzaniem setek kilometrów jaskiń i lochów. Obsidian obiecuje, że nie zawiedzie graczy...

Dungeon Siege III zapowiada się coraz ciekawiej. Potrzebujemy takiej gry na konsolach - porządnego hack'n'slasha, z przemierzaniem setek kilometrów jaskiń i lochów. Obsidian obiecuje, że nie zawiedzie graczy...xxxxx
 

Dalsza część tekstu pod wideo


Twórcy Fallout: New Vegas podkreślają, że w Dungeon Siege III znajdziemy bogaty świat, zajmujący scenariusz i, że będziemy mogli podjąć wiele ważnych dla rozgrywki decyzji, które rzutować będą bezpośrednio na narrację w grze.

"Gas Powered Games [twórcy Dungeon Siege i Dungeon Siege II] zapewnili nam solidną podstawę fabularną i świat na tyle głęboki, że mogliśmy na nim rozpocząć budowanie mocnej konstrukcji nowej gry. Mieliśmy przy tym dużo wolności w kreowaniu angażującej gracza fabuły, bez konieczności tak ścisłego trzymania się wyznaczonego kanonu, jak w innych znanych markach gier. By dobrze wywiązać się z postawionego nam zadania George Ziets, główny designer kreatywny w zespole, napisał księgę Ehb. To potężne tomisko zawiera w sobie wszystkie znane informacje o świecie Dungeon Siege i mówi o wydarzeniach, które działy się do 150 lat przed rozpoczęciem akcji w pierwszej części gry" - powiedział Nathan Davis, pełniący funkcję producenta w Obsidian.

Deweloper Dungeon Siege III zapewnia, że gra wyróżniać się będzie spośród innych dungeon crawlerów zdecydowanie większą swobodą gracza. Wielokrotnie staniemy przed możliwością podjęcia ważnego wyboru, który rzutować będzie na dalszą część rozgrywki, a nie tylko na jeden krótki moment:

"Myślę, że gracze będą mieć możliwość podejmowania wyborów, których nie widzi się w większości erpegów akcji. W wielu miejscach gracz będzie dysponował znaczną swobodą decydowania o losach świata. Np. po pokonaniu jednego bardzo groźnego przeciwnika możesz zdecydować, że lepiej uczynić z niego sojusznika, a nie więźnia. Pozyskasz dzięki temu jego siłę, ale z drugiej strony ludzie (którym starasz się dogodzić) staną się nieufni w stosunku do postaci gracza".


 

Źródło: własne

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper