Telltale Games pracuje nad grami wykorzystując nowy silnik

Gry
765V
Telltale Games pracuje nad grami wykorzystując nowy silnik
Wojciech Gruszczyk | 25.06.2018, 16:57

Wielkie zmiany w Telltale Game to nie tylko wyrzucenie część składu, postawienie na nową krew i podpisanie kilku ważnych umów wydawniczych. Studio miało porzucić Telltale Tool, które od wielu lat szpeciło ciekawe opowieści przedstawiane przez deweloperów.

Telltale Tool to główny silnik od Telltale Games – narzędzie powstało w 2005 roku. N tej technologii powstały wszystkie dotychczasowe gry zespołu, jednak w ostatnich latach gracze coraz częściej narzekali na między innymi grafikę w tytułach kreowanych przez znane studio.

Dalsza część tekstu pod wideo

Stranger Things od Telltale Games. Firma pracuje nad nową opowieścią w świecie Minecrafta

Producenci pracowali nad nowymi historiami, zgarniali pod swoje skrzydła kolejne marki, zdobywali nagrody, ale wciąż pracowali nad leciwym Telltale Tool, który chociaż systematycznie otrzymywał aktualizacje, to jednak wstrzymywał deweloperów.

Telltale Games rozpoczyna nowy rozdział w historii studia i jedną z najważniejszych decyzji jest porzucenie Telltale Tool – twórcy według przecieków uzyskanych przez dziennikarzy Variety mają już pracować nad przygotowaniem gier korzystając z Unreal Engine.

Silnik był jeszcze wykorzystywany w Batman: Enemy Within i choć autorzy obiecywali wiele zmian, to jednak opowieść nie została dobrze przyjęta przez wszystkich fanów Nietoperza. Ostatnią grą stworzoną na Telltale Tool jest The Walking Dead: The Final Season, którego początek zostanie opublikowany 14 sierpnia.

The Wolf Among Us: Season Two oraz gra w świecie Stranger Things są już rozwijane na Unreal Engine, jednak obie przygody trafią na rynek dopiero w 2019 roku. Zmiana ma również drugie dno – już w styczniu pojawiły się plotki o zmianie silnika, ponieważ firma poszukiwała nowych specjalistów zaznajomionych z Unity, a jednocześnie John Riccitiello jest członkiem zarządu Telltale Games, a zarazem dyrektorem generalnym Unity.

Źródło: https://www.eurogamer.net/articles/2018-06-25-finally-telltale-is-ditching-its-old-engine

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper