PUBG z 400 mln graczy. Twórcy się chwalą, przeceniają grę i prezentują datę premiery nowej mapy
Jak walczyć z Fortnite? Wrzucając do Sieci grube bomby. Brendan Greene właśnie potwierdził najświeższe wyniki PlayerUnknown's Battlegrounds, a jednocześnie zaoferował pierwszą w historii promocję oraz podał szczegóły dotyczące premiery nowej mapy.
400 mln brzmi nierealnie? I tak i nie, ale właśnie takim wynikiem właśnie pochwalili się twórcy PlayerUnknown's Battlegrounds. Nie jest to oczywiście rezultat sprzedanych pudełek, ponieważ autorzy uwzględniają wszystkie platformy, na których jest dostępny PUBG.
Draka o crossplay. Były prezes Sony Online Entertainment wyjaśnia politykę Sony
PUBG odnotował ponad 50 mln sprzedanych egzemplarzy na komputerach osobistych oraz Xboksach One, a każdego dnia ponad 87 mln graczy spędza swój wolny czas na serwerach PlayerUnknown's Battlegrounds. Skąd w tej sytuacji wzięło się to mityczne „400 mln”? Sytuacja jest bardzo prosta – PUBG Mobile cieszy się naprawdę kapitalnym zainteresowaniem, ponieważ nie możemy zapomnieć, że gra jest dostępna za darmo.
Producent postanowił uczcić najnowsze wyniki i od 19 czerwca do 5 lipca PUBG jest przeceniony na Steam – pozycję kupicie z rabatem sięgającym 33%, więc zainteresowani muszą przygotować dokładnie 48,90 zł.
To bez wątpienia dobry moment na zapoznanie się z grą, ponieważ 22 czerwca, czyli już w najbliższy piątek odbędzie się premiera Sanhoku, czyli kolejnej mapy. Aktualnie ta przyjemność będzie dostępna wyłącznie na komputerach osobistych. Poniżej zapoznacie się ze zwiastunem lokacji.