Konferencja Microsoftu na E3 2018 przyciągnęła ponad 1,7 miliona widzów
Microsoft zdecydowanie wygrał tegoroczne targi E3 jeśli chodzi o jakość konferencji prasowej i co do tego zgodna jest większość osób z branży. Dobra organizacja w zeszłym roku i świetnie prowadzony marketing przed targami, dały Zielonym kolejny rekord.
Lubicie grzebać w statystykach? Kręci was widok dużych cyferek? To dobrze trafiliście, albowiem poniżej możecie przyjrzeć się w miarę dokładnie wymierzonej oglądalności prawie wszystkich konferencji prasowych, jakie przygotowały firmy na tegoroczne E3.
E3 2018 – Zapowiedzi, materiały, wiadomości. Wszystko w jednym miejscu
Jak się okazuje, na czele ponownie stoi Microsoft, który zebrał rekordowe 1,7 mln użytkowników przed ekrany, co jest naprawdę imponującym rezultatem. Drugie miejsce o dziwo nie zajmuje Sony, lecz Ubisoft z wynikiem 1,6 mln oglądających, zaś ojcowie PlayStation zebrali około 1,5 mln widzów.
Sporym upokorzeniem dla EA jest zaś to, że jest na szarym końcu stawki, a ma teoretycznie najpopularniejsze gry w swoim portfolio - FIFA, Battlefield, Star Wars. No i jako jedyna zaliczyła spadek.
- Microsoft / Xbox — 1.7 Million oglądających (1.1 Million w 2017)
- Ubisoft — 1.6 Million oglądających (986K w 2017)
- Sony / PlayStation — 1.5 Million oglądających (926K w 2017)
- Bethesda — 964K oglądających (233K w 2017)
- PC Gaming Show — 893K oglądających (552K w 2017)
- Nintendo — 679K oglądających (292K w 2017)
- EA Play (Electronic Arts) — 528K oglądających (676K w 2017)