Fallout 76. Znakomity materiał o powstawaniu gry. Świeży gameplay

Gry
1950V
Fallout 76. Znakomity materiał o powstawaniu gry. Świeży gameplay
Bartosz Dawidowski | 13.06.2018, 09:12

Sieciowy Fallout? O takiej formie zabawy sporo fanów tej marki marzyło od wielu lat. Ekipa Noclip przybliża nam w świetnym materiale dokumentalnym, co kierowało Bethesdą przy tworzeniu Fallout 76.

Jak wiadomo od kilku dni Fallout 76 to prequel do całego uniwersum. By zachować odpowiednia skalę przy kooperacyjnej zabawie Bethesda zadbała o to, by gra była znacznie większa, niż np. Fallout 4. Amerykańska firma twierdzi, że produkcja jest czterokrotnie większa od Fallout 4. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Wszystkie zapowiedzi z E3 2018 w jednym miejscu

W materiale Making of Fallout 76 Todd Howard ujawnia, że pierwszy pomysł na sieciowego Fallouta powstał już w trakcie preprodukcji Fallout 4. Początkowo Bethesda chciała, by kampanii singleplayer towarzyszył w Fallout 4 moduł multiplayerowy. Koncepcja została jednak wtedy zarzucona.

Wiemy, że głównym humanoidalnym przeciwnikiem w Fallout 76 będą ghule, specjalnego typu. Region zwiedzany w Fallout 76 ma być wolny od typowych bandytów. Na ich miejsce wskakuje masa nowych, zmutowanych bestii (m.in. skrzydlatych potworów).

W materiale o powstawaniu Fallout 76 nie brakuje świeżej rozgrywki i ciekawych ujęć, prezentujących proces powstawania gry. Ekipa Noclip wybrała się z kamerą do nowego studia Bethesdy w Austin (Texas). 

Fallout 76 trafi na rynek 14 listopada 2018 r. Gra dostępna będzie na PS4, XOne i PC.

Źródło: własne

Komentarze (32)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper