Zmiany graficzne w Dragon Age 2

Gry
1684V
Zmiany graficzne w Dragon Age 2
Bartosz Dawidowski | 17.02.2011, 10:53

Zbliżamy się coraz bliżej do zagrania w demo Dragon Age 2. Czy gra zaskoczy nas na polu wizualnym? Póki co nic na to nie wskazywało. Przyjrzyjmy się jednak najnowszym grafikom z gameplayu, w wysokiej rozdzielczości.

Zbliżamy się coraz bliżej do zagrania w demo Dragon Age 2. Czy gra zaskoczy nas na polu wizualnym? Póki co nic na to nie wskazywało. Przyjrzyjmy się jednak najnowszym grafikom z gameplayu, w wysokiej rozdzielczości.xxxxx
 

Dalsza część tekstu pod wideo


BioWare zmodyfikowało i usprawniło silnik graficzny wykorzystany przy produkcji pierwszej części Dragon Age. Firma postawiła na subtelne zmiany estetyczne - pastelową paletę barw, trochę inny design bohaterów. Zmiany nie są diametralne, na pewno też nie zadowolą graczy wyznających religię wysokiej jakości tekstur i doskonałej geometrii obiektów, którzy krzywili się na widok "Początku".

Jedną z najważniejszych modyfikacji wg deweloperów jest nowy system generowania oświetlenia, z bardziej realistycznymi cieniami, iluminacją tekstur i efektem refleksów w wodzie. Deweloper obiecuje też, że w Dragon Age 2 pojawią się znacznie większe lokacje, niż w części pierwszej. "Zapierające dech w piersi panoramy, dramatyczne niebo, ogólne poczucie wielkiej skali" - tak BioWare reklamuje swoją najnowszą produkcję na oficjalnej stronie.

Screeny w galerii pochodzą z wersji pecetowej (biblioteki Directx 9). BioWare zarzeka się jednak, że poziom graficzny w wersjach konsolowych będzie "niemal identyczny".


 

Źródło: własne

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper