Igor Chrzanowski Igor Chrzanowski 08.04.2018 17:14
Dragon Quest XI. Wersja na Nintendo Switch opóźniona przez Unreal Engine 4
1122V

Dragon Quest XI. Wersja na Nintendo Switch opóźniona przez Unreal Engine 4

Dragon Quest XI drobnymi kroczkami zmierza już na Zachód, przywracając nam kontakt z główną serią po wielu dlugich latach. Square Enix chce, aby był to moment wyjątkowy, dlatego też wkłada w tę premierę mnóstwo wysiłku.

Przez pewne niefortunne decyzje i zbieg mało korzystnych zdarzeń, seria Dragon Quest, oczywiście w swojej głównej odsłonie, zniknęła z zachodnich rynków aż na 13 długich lat, jeśli liczymy od czasów DQ VIII, bądź na 8 lat, jeśli uwzględniamy DQ IX w Nintendo DS. 

Bądź co bądź minęło mnóstwo czasu, więc Square Enix pragnie, aby moment powrotu jednego z królów gatunku jRPG był idealny. Dlatego też Dragon Quest XI pojawi się na Zachodzie wyłącznie w swojej najlepszej wersji na PS4 oraz PC i w późniejszym czasie na Nintendo Switch.

Brak wersji na 3DS-a tłumaczony jest tym, że Square chce zapewnić nam jak najlepsze doznania. Wymówka trochę dziwna, ale no trudno, trzeba to przeboleć. A co z wersją na Switcha? Ta została opóźniona, gdyż dev-kity konsoli nie obsługiwały na początku Unreal Engine 4 w takiej wersji, w jakiej chcieliby deweloperzy, dlatego też proces produkcji się znacznie wydłużył. Ale spokojnie, gra na pewno się u nas pojawi.

Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age - Opening Movie

Tagi: dragon quest xi Square Enix unreal engine 4