W Detroit: Become Human każda decyzja ma znaczenie. Zwiastun zachęca do zakupów

Quantic Dream przypomina światu o majowej premierze Detroit: Become Human. Studio przygotowało krótki zwiastun, który ma zachęcić do składania zamówień przedpremierowych na historię trzech androidów.
Sony przygotowało specjalną promocję na Detroit: Become Human, dzięki której zainteresowani gracze mogą zgarnąć w cenie specjalnego wydania Heavy Rain w wersji na PlayStation 4.
Detroit: Become Human Cyfrowa Edycja Specjalna z darmowym Heavy Rain na PlayStation Store




Japończycy jeszcze nie decydują się na wielką kampanię marketingową Detroit: Become Human, ponieważ nie możemy zapomnieć, że pierwszeństwo w tym momencie ma God of War – to opowieść Kratosa zadebiutuje już w przyszłym miesiącu.
Mimo wszystko otrzymaliśmy dzisiaj krótki zwiastun podkreślający najważniejszy element gry – w Detroit: Become Human najmniejsza decyzja wpłynie na wydarzenia. Już wcześniej deweloperzy podkreślili, że tytuł posiada najbardziej rozbudowany scenariusz w historii Quantic Dream, ponieważ podobno podczas opowieści nawet najdrobniejsze detale mają znaczenie.
Konkretne filmy ukazujące Detroit: Become Human, a nawet nowe fragmenty rozgrywki zostaną zapewne przedstawione dopiero pod koniec przyszłego miesiąca. Gdy Sony wrzuci na rynek God of War i będzie mogło skupić uwagę mediów oraz graczy na kolejnym tytule.