Paladins. Wściekli fani wymogli na autorach wycofanie z systemu Pay-to-Win

Fanom Paladins nie spodobały się ostatnie zmiany w systemie progresji w Hi-Rez Studios. Tysiące osób narzekało m.in. na forum gry, że zniszczono balans rozgrywki i że gra przybrała model pay-to-win.
Studio Hi-Rez nie czekało dłużej, by problem się eskalował. Zespół zapowiedział już, że definitywnie usunie z Paladins kontrowersyjny system kart. Na jego miejscu pojawi się za kilka tygodni nowy mechanizm, który ma spodobać się fanom.
Hi-Rez obiecało,że już w najbliższych dniach dojdzie do następujących zmian w Paladins:




- Legendarne Karty zostają nazwane Talentami.
- Talenty będą mieć tylko jeden poziom rozwoju.
- Talenty będą odblokowywane bez mikrotransakcji, poprzez zdobywanie doświadczenia i poziomów Czempionów.
- Wszystkie Karty Czempionów będą teraz darmowe (bez ukrytych kosztów czy potrzeby grindu).
- Konfiguracja kart wraca do modelu rozdawania 15 punktów do pięciu kart. Każda karta Czempiona będzie mieć 5 rang/stopni do wyboru.
- Talenty będą pozbawione rang.
- Talenty i zestawy kart będą wybieralne na początku walki.
- W grze pojawią się nowe Talenty.
- Champion Mastery nie będzie mieć już ograniczenia na 25 poziomie.
- Skrzynie z kartami zostaną usunięte z gry.
- Studio stara się znaleźć najlepszą opcję, by zrekompensować graczy za pozyskiwanie poprzednich kart. Szczegóły na ten temat pojawią się wkrótce.
Studio zapewnia, że testowanie nowego systemu progresji zacznie się w Paladins prawdopodobnie już za tydzień. Przez kolejne tygodnie deweloperzy będą czekać na krytykę i analizę nowego mechanizmu a następnie zostanie wydana aktualizacja już dla wszystkich graczy.