Warcraft. Reżyser wyjaśnia, dlaczego film był totalną katastrofą

Filmy/seriale
3765V
Warcraft. Reżyser wyjaśnia, dlaczego film był totalną katastrofą
Igor Chrzanowski | 24.02.2018, 13:30

Filmowy Warcraft był jednym z najbardziej wyczekiwanych filmów na podstawie gier, które ukazały się w ostatnim czasie. Jak wszyscy dobrze wiemy, produkcja okazała się być straszliwym gniotem.

Reżyser dzieła, Duncan Jones, porozmawiał sobie ostatnio z dziennikarzami stacji SYFY, u których to promował swoją nową produkcję, Mute.

Dalsza część tekstu pod wideo

Past Cure miażdżony w recenzjach. Twórcy chwalą się premierowym zwiastunem

Okazuje się, że Jones jest bardzo otwartym twórcą i ochoczo opowiedział o problemach, które sprawiły, że filmowy Warcraft wyszedł aż tak kiepsko. 

 Byliśmy po prostu zmuszani do wprowadzania zmian i kompromisów tylko ze względu na politykę i naturę tego filmu. To było naprawdę przygnębiające i łamało nam serce.

Jako głównego winowajcę i rdzeń problemu Jones wskazuje producenta filmu, Legendary Pictures, które przechodziło w tamtym czasie ogromne problemy. Najpierw związali się z Warner Bros., potem z Universal, następnie zostali sprzedani do chińskiego konglomeratu Wanda. 

Wszystko to złożyło się na to, że proces produkcji był chaotyczny, niepoukładany, wielokrotnie modyfikowany. A jak wiadomo, to filmom stanowczo nie służy.

WARCRAFT Movie Trailer (2016)

Źródło: https://www.gamespot.com/articles/warcraft-movie-director-explains-how-it-all-went-s/1100-6456981/

Komentarze (100)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper