Darksiders 3 ze światem niczym wielki dungeon. Twórcy opowiadają o nowej mapie

Trzecia odsłona Darksiders zadebiutuje wkrótce. Deweloperzy wciąż nie są gotowi na potwierdzenie daty premiery, ale małymi krokami przybliżają graczom produkcję. Historia Furii zostanie przedstawiona w „wielkim lochu”.
Seria Darksiders zadebiutowała w 2010 roku za sprawą historii Wojny. Po zaledwie dwóch latach na rynek trafiła przygoda Śmierci, a już wkrótce zapoznamy się z opowieścią Furii.
Darksiders 3 prezentuje swoje oblicze na nowym gameplayu. Furia w akcji




Nadal nie poznaliśmy daty premiery Darksiders 3, ale możemy mieć nadzieję, że autorzy szykują się do konkretnego ogłoszenia. W najnowszym numerze Game Informera znajdziecie wywiad z reżyserem tytułu, który postanowił opowiedzieć o świecie.
Dave Adams zdradził, że tym razem jego zespół zdecydował się bardziej organiczny świat, a cała gra to jeden wielki loch:
„Świat jest bardziej organiczny. Gra jest jednym, ogromnym dungeonem, w którym każdy obszar jest zintegrowany i połączony ze sobą.”
Studio zdecydowało się na ten ruch, ponieważ ich zdaniem taka budowa lokacji bardziej odpowiada graczom, którzy znacznie chętniej decydują się odwiedzać kolejne tereny. W trakcie rozgrywki nie wpadniemy do typowego HUB-a, a po prostu całość będzie bardziej otwarta – w Darksiders 3 ma pojawić się ciągła chęć odkrywania świata i szukania w nim najróżniejszych rzeczy.
Jest to bez wątpienia ciekawa wiadomość dla fanów serii, bo możemy mieć pewność, że autorzy starają się urozmaicić rozgrywkę i zaoferować klientom przyjemniejszy gameplay.