Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 05.02.2018 16:24
Dying Light z fantastycznym wynikiem. Twórcy ogłaszają balangę z okazji 3 urodzin
1047V

Dying Light z fantastycznym wynikiem. Twórcy ogłaszają balangę z okazji 3 urodzin

Techland postanowił podziękować oddanym fanom za trzy lata wspólnego biegania po Harran. Gracze wciąż chętnie zapoznają się z produkcją rodzimego studia, które nie bez powodu wspomina o grze.

Dying Light trafił na rynek 27 stycznia 2015 roku. Produkcja zyskała ogromną popularność i według oficjalnych statystyk, ponad 13 milionów graczy zapoznało się z tytułem. Jednocześnie po ulicach Harran systematycznie, w każdym tygodniu biega ponad 500 tysięcy unikalnych użytkowników.  

Dying Light z kolejną darmową aktualizacją. Gracze skorzystają z tłumików

„Długi cykl życia Dying Light to kumulacja pracy całego zespołu wspieranego przez społeczność na całym świecie, która spędzając w Harran setki godzin pokazuje nam swoją niezrównaną miłość do gry. Dziękujemy im za tak niezwykłe zaangażowanie i chęć do nieustannego dzielenia się opiniami o grze, bo właśnie te uwagi pozwalają nam czynić ją jeszcze lepszą”

Powyższe słowa wypowiedział Tymon Smektała, producent Dying Light i Dying Light: The Following, który jednocześnie zapowiedział, że w lutym na graczy czekają następujące atrakcje:

  • Dodatkowa darmowa zawartość na platformach Steam i Gemly
  • "Nieumarła miłość" – wyzwanie dla społeczności z okazji Walentynek
  • Zrzut Zawartości # 3 - dostępny dla wszystkich graczy na wszystkich platformach w ramach trwającej akcji 10-w-12
  • Zniżki na grę i zawartość dodatkową sięgające 67%

Z tej okazji możemy zapoznać się z poniższym zwiastunem, jednak możecie mieć pewność, że to nie koniec atrakcji przygotowanych na 2018 rok. Techland wciąż pracuje nad Dying Light: Bad Blood, czyli specjalnym, sieciowym dodatkiem – w tym wypadku gracze otrzymają samodzielną zabawę (bez konieczności posiadania podstawki), która zaoferuje rywalizację podobną do Playerunknown's Battlegrounds.

Mimo wszystko szczerze liczę, że ta ciągła kampania marketingowa, darmowe DLC, zwiastuny i pozytywne informacje zwiastują coś znacznie grubszego. Tegoroczne E3 to idealny moment na pierwszą zajawkę Dying Light 2.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: