Google zainwestował w chińską konkurencję dla Twitcha
Google wielokrotnie próbowało poradzić sobie z wejściem w rynek streamerski, lecz jak do tej pory, wciąż nie przebiło sukcesu, który osiągnął i nadal rozwija Twitch.tv. Tym razem firma zamierza wypuścić na świat nową bestię.
Jak zauważyliście w tytule, plany Google są dosyć ciekawe, albowiem firma stara się postawić tym razem na znacznie ciekawszą, egzotyczną kartę, która może odnieść niespodziewany sukces.
Grand Theft Auto V jest nieśmiertelne. Gra wróciła na podium w UK po 4 latach od premiery
Mowa tu o Chushou, czyli chińskiej platformie streamingowej poświęconej grom wideo. Serwis ma na razie 8 milionów zarejestrowanych streamerów i aż blisko 90 milionów zarejestrowanych widzów, co daje ogromną bazę użytkowników na start, gdy platforma w końcu opuści granice Państwa Środka.
Co ciekawe jest to już druga chińska inwestycja amerykańskiego giganta, który jakiś czas temu otworzył w Chińskiej Republice Ludowej ośrodek badawczy nad Sztuczną Inteligencją.
Jeśli w ostatniej fazie inwestycyjnej trendy się utrzymają, Chushou może mieć do dyspozycji ponad 120 milionów dolarów na działalność!