World of Tanks 1.0 nadciąga! Wielkie zmiany w czołgach Wargamingu

Gry
5931V
World of Tanks 1.0 nadciąga! Wielkie zmiany w czołgach Wargamingu
Wojciech Gruszczyk | 23.12.2017, 14:00

Wargaming potwierdził wielkie zmiany w World of Tanks 1.0. W przyszłym roku będziemy świadkami aktualizacji 1.0, która znacząco zmieni i zdecydowanie rozbuduje produkcję. Dzisiaj otrzymaliśmy informacje dotyczące nowości oraz konkretne materiały.

W marcu 2018 roku World of Tanks otrzyma aktualizację 1.0, która wprowadzi pozycję na zupełnie nowy silnik graficzny nazwany CORE. Twórcy przerobią 25 lokacji i zaoferują graczom zupełnie nowy standard rozgrywki.

Dalsza część tekstu pod wideo

World of Tanks na Xbox One X. Twórcy zapraszają graczy do czołgów

Kultowe czołgi otrzymają nie tylko poprawioną oprawę, ale autorzy zadbają również o dynamiczną muzykę, nową ścieżkę dźwiękową oraz znacząco poprawią odgłosy otoczenia. Nowy silnik znacząco zwiększy głębie rozgrywki, upiększy oprawę oraz usprawni realizm na polu walki jednocześnie pamiętając o wysokiej wydajności.

Tak o nowościach wypowiedział się Milos Jerabek, Dyrektor rozwoju World of Tanks:

“Aktualizacja 1.0 to radykalna zmiana. Dusza gry pozostanie niezmieniona, ale nowy silnik graficzny prowadzi do zwiększenia jakości obrazu w znacznie większym stopniu niż zwykłe podniesienie rozdzielczości. To oszałamiająca różnica i wprost nie możemy się doczekać kiedy gracze będą mogli jej spróbować.”  

Twórcy zapowiedzieli nowy silnik następującymi sowami:

„Silnik graficzny CORE powstał wewnątrz struktur firmy Wargaming. Przynosi on ze sobą kompletną zmianę technologiczną oferują zwiększenie głębi rozgrywki, urodę gry oraz realizm pola walki bez znaczącego wpływu na wydajność. Teren, woda, roślinność i niebo na przerobionych mapach będą bazować na fizycznym renderowaniu i wesprą nowe efekty wizualne. Przestrzeń będzie bardziej realistycznie oddana i pola bitew będą sprawiały bardziej dynamiczne wrażenie dzięki ulepszonemu cieniowaniu, oświetleniu, responsywności wody oraz realistycznym teksturom otoczenia.”

Każda mapa w World of Tanks 1.0 otrzyma swój motyw przewodni, który pozwoli graczom lepiej wczuć się w klimat lokacji. Wargaming już teraz zdecydował się zaoferować śmiałkom próbkę nowości i dzięki World of Tanks enCore 2018 możecie zakosztować w nowościach – pliki pobierzecie z tego miejsca.

Tak prezentuje się lista nadciągających zmian:

World of Tanks 1.0

Gruntowna przebudowa gry, największa I najważniejsza aktualizacja od momentu premiery.

CORE: nowy silnik graficzny zwiększa jakość obrazu i czystość detali wykorzystując również rendering oparty o fizykę obiektów.

  • Zaawansowane oświetlenie (technologia globalnej iluminacji, która wiernie symuluje jak efekty świetlne odbijają się i załamują się w zależności od powierzchni, na którą padają)
  • Zmodernizowany teren (rozległe obszary, realistyczne tekstury, deformacje i efekty przemoczenia)
  • Responsywna woda (całkowicie nowy sposób renderowania wody, odkształcenia piany morskiej i efekty podwodne)
  • Różnorodna flora wolumetryczna (szczególne efekty interakcji między pojazdami i roślinami oraz transmisja światła),
  • Fotorealistyczne skyboxy i ruchome chmury nadają obiektom bardziej dynamicznego charakteru
  • Udoskonalone dynamiczne cienie (technologia Adaptive Shadow Maps)
  • Zniszczenia obiektów (technologia niszczenia Havok®)
  • Różnorodność nowych i ulepszonych efektów przetwarzania końcowego (Bloom, promienie bogów, aberracja chromatyczna i odbicie przestrzeni ekranu)

MAPY: Aktualizacja wprowadzi 25+ map całkowicie przerobionych w HD za pomocą silnika Core. Każdy element na tych mapach jest przeprojektowany tak, aby spełniał nowoczesne standardy graficzne. Przestrzeń stanie się bardziej realistycznie oświetlona, pola bitew będą bardziej dynamiczne i aktywne, a wszystko będzie wyglądało znacznie wyraźniej i ładniej.

MUZYKA: Aby poprawić immersję, World of Tanks doda nową, adaptacyjną muzykę. Każda mapa otrzyma swój własny motyw główny, który współgra z jej klimatem. Główny wątek muzyczny bitwy zmienia się dynamicznie w zależności od tego, co dzieje się z twoją drużyną w grze. Współpracowaliśmy z muzykami z całego świata, aby stworzyć nową ścieżkę dźwiękową. Skomponowali krótkie, oryginalne utwory przedstawiające muzyczne dziedzictwo ich krajów i nagrywali je na żywo, często przy użyciu lokalnych instrumentów.

BEZ SPADKÓW FPS: Przerobione efekty wizualne wraz z dynamiczną ścieżką dźwiękową będą miały ogromny wpływ na wygląd rozgrywki bez negatywnego wpływu na wydajność. Dokładamy wszelkich starań, aby zoptymalizować stabilność i liczbę klatek na średnich ustawieniach i starszych komputerach, zachowując jednocześnie lepszą oprawę audiowizualną:

  • Graficzne podsystemy zostały przerobione za pomocą technologii strumieniowania w celu zmniejszenia ogólnego rozmiaru pamięci grafiki
  • Elementy graficzne zostały zoptymalizowane, aby jeszcze bardziej zmniejszyć obciążenie pamięci i zapewnić dodatkowe możliwości dla uzyskania dodatkowych efektów.

Na deser przedstawiamy plany Wargamingu związany z World of Tanks na 2018 rok:

  • Nowy sezon bitew rankingowych
  • Sowieckie czołgi rebalans w 9.22
  • Rozszerzenie opcji dopasowywania wyglądu czołgów - w 2018 obejmie również możliwość umieszczania obiektów 3D na czołgu.
  • Tryby zabowowe w World of Tanks:
    • Haloowen przyjeło się, także można się go spodziewać I w przyszłym roku.
    • Jak również trybu piłkarskiego

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do World of Tanks.

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (26)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper