Soulcalibur VI na konkretnym gameplayu. Twórca opowiada o przygotowaniu gry

Project Souls pracuje nad Soulcalibur VI i produkcja zadebiutuje na rynku już w przyszłym roku. Z okazji PlayStation Experience 2017 możemy spojrzeć na pierwsze fragmenty rozgrywki, który powinny zaintrygować fanów bijatyk.
Bardzo długo czekaliśmy na zapowiedź Soulcalibur VI, ale gra wskoczy na półki sklepowe już w 2018 roku, a dzisiaj możemy spojrzeć na kawał przyjemnych fragmentów rozgrywki. Tytuł Japończyków wygląda naprawdę przyjemnie.
Soulcalibur VI pozwala spojrzeć na nowe ujęcia z walki




Bandai Namco na przestrzeni kilku dni pokazało zajawkę, zwiastun-gameplay, a nawet czystą rozgrywkę. Soulcalibur VI działa na Unreal Engine 4, czyli silniku, na którym bardzo dobrze radzi sobie między innymi Tekken 7.
Nad grą pracuje oczywiście wewnętrzny zespół Project Soul, który ma w swoich szeregach wielu doświadczonych deweloperów. Twórcy – podobnie jak koledzy od Tekkena – chcą za pomocą nowej przygody przedstawić mnóstwo smaczków dla fanów uniwersum. Historia Soulcalibur VI ma „zrewidować wydarzenia z pierwszego Soulcailbura”, jednak w tym wypadku tryb fabularny będzie podobno wyjątkowo głęboki i „epicki”.
Jak za chwilkę zobaczycie, Soulcalibur VI wygląda efektownie. Autorzy zdecydowali się dorzucić do gry nową mechanikę kontrataków, a jednocześnie zapowiadają, że rozgrywka ma przypominać znaną zabawę z mieczami w rolach głównych. Zespół nie boi się urozmaicenia zmagań, jednak nie zapomina o najważniejszych elementach serii.