Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 15.11.2017 17:07
Electronic Arts wspomina o nowym IP. Gra zostanie obładowana innowacyjnymi systemami
1443V

Electronic Arts wspomina o nowym IP. Gra zostanie obładowana innowacyjnymi systemami

W lipcu 2015 roku Electronic Arts założyło nowe studio, które od tego czasu pracuje nad tajnym tytułem. W sprawie gry wypowiedział się Blake Jorgensen i jego słowa powinny zainteresować niektórych graczy. Zdaniem dyrektora finansowego, EA Motive tworzy wielką grę.

EA Motive to umiejscowiony w Kanadzie zespół, który pracował nad tajnym tytułem Visceral Games, jednak twórcy zostali oddelegowani do Star Wars: Battlefront II. To właśnie ta formacja stworzyła fabularną kampanię.

Electronic Arts zrobi "własne Assassin's Creed". Jade Raymond opiekuje się projektem

Historia do Star Wars: Battlefront II była wyłącznie małym projektem przygotowywanym przez deweloperów, ponieważ studio od wielu miesięcy pracuje również nad zupełnie nową marką, która ma zdecydowanie rozszerzyć grono odbiorców gier od Electronic Arts.

Nie bez powodu szefową studia została Jade Raymond, która ma w swoim dorobku wykreowanie uniwersum Assassin’s Creed dla Ubisoftu. Kanadyjka pracuje nad grą przygodową-akcji, a o tytule w ciekawy sposób wypowiedział się Blake Jorgensen:

„Mamy zespół w Montrealu, który tworzy zupełnie nową markę, która prawdopodobnie zadebiutuje w roku fiskalnym 2021 i wygląda fantastycznie oraz ekscytująco. Jest to nowa gra z wieloma ciekawymi mechanikami, których wydaje mi się, nikt jeszcze nie widział.”

Dyrektor finansowy podkreślił, że Electronic Arts nie ma silnego przedstawiciela w gatunku action-adventure, więc korporacja skupia się na stworzeniu bardzo silnej marki. EA pracuje również na Anthem, jednak to tajny projekt Jade Raymond może okazać się wkrótce najważniejszym IP w katalogu korporacji.

Źródło: http://www.gamesindustry.biz/articles/2017-11-14-ea-live-services-plus-subscriptions-equals-uncapped-monetisation

Tagi: ea motive Electronic Arts Jade Raymond

Nie przegap