Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 11.10.2017 12:32
Wolfenstein II. Framerate na PC, grafika na Switch, uzasadnienie braku multiplayera
1461V

Wolfenstein II. Framerate na PC, grafika na Switch, uzasadnienie braku multiplayera

Reżyser Wolfenstein II: The New Colossus udzielił wczoraj ciekawego wywiadu dla GameSpot. Jens Matthies zapewniał w rozmowie, że pecetowa wersja strzelaniny jest należycie dopracowana.

Jens Matthies powiedział w wywiadzie udzielonym redakcji GameSpot, że studio przywiązuje bardzo duża uwagę do tworzenia jak najlepszej pecetowej wersji Wolfenstein II. Produkcja ma działać na PC bez ograniczeń framerate'u.

"Mamy odblokowany framerate na PC. Jesteśmy wielkimi fanami PC, więc jest dla nas bardzo ważne, by wersja Wolfenstein II na komputery była tak samo solidna, jak konsolowa. Mogę powiedzieć, że PC to nasza podstawowa platforma do testowania gry. Jestem przekonany, że gracze PC będą bardzo zadowoleni ze swojej wersji".

GameSpot zapytał również reżysera Wolfenstein II o jego przemyślenia na temat wersji gry Switch oraz o nowości zapewniane przez silnik id Tech 6 i o to, czemu w grze nie ma multiplayera.

Wersja na Switch:

"Chcemy dać dać jak największej liczbie osób szansę zagrania w nasz tytuł. Więc każda platforma, która jest w stanie odpalić Wolfenstein II jest dla nas intrygująca. Pomysł związany z mobilnością jest świetny (...) Na Switch można spodziewać się poziomu znanego z Doom, bo to ten sam silnika. Gra zapewni takie atrakcje, do jakich jest zdolny Doom".

Brak multiplayera:

"Rozmawialiśmy o możliwości wprowadzenia multiplayera. Mamy wrażenie, że tworzymy najlepsze gry, kiedy jesteśmy skupieni na jednej rzeczy. W innym przypadki zaczynamy rozmieniać się na drobne i konkurować o zasoby innej grupy. Dlatego też zdecydowaliśmy się rzucić wszystkie siły do tworzenia jak najlepszej kampanii singleplayer".

Możliwości, które zapewnia id Tech 6:

"Wielką zmianą jest przeskoczenie do nowszego silnika (id Tech 6), niż w pierwszej grze. Technologia jest teraz znacznie, znacznie bardziej zaawansowana w takich aspektach jak mimika, animacja, design dźwięku. Ta gra jest prawdziwie next-genowa. Wszystkie aspekty oprawy audiowizualnej zaliczyły wielki upgrade'y. Dotyczy to też SI, którą przebudowaliśmy".

Źródło: https://www.gamespot.com/articles/wolfenstein-2-director-talks-strangely-topical-sto/1100-6453930/

Tagi: Bethesda MachineGames PC ps4 switch wolfenstein ii xone

Nie przegap