Star Wars: Battlefront II. Walki lotnicze w centrum uwagi na gamescom. DICE przyznaje się do błędu

Od kilku tygodni wiadomo, że Star Wars: Battlefront II będzie prezentowane w trakcie targów gamescom. Wiadomo, na jakie sekcje gameplayu możemy liczyć już 21 sierpnia.
W ostatnim wpisie na oficjalnym blogu EA podało kilka świeżych informacji na temat nadciągającej demonstracji Star Wars: Battlefront II, której doczekamy się 21 sierpnia z okazji rozpoczynających się targów gamescom 2017. Okazuje się, że na imprezie nie zabraknie ujawnienia nowych trybów, m.in. modułu Starfighter Assault.
Leia Organa przeżyje historię ze Star Wars: The Last Jedi. Twórcy godnie pożegnają księżniczkę




W Starfighter Assasult dwa zespoły graczy zetrą się w trakcie kosmicznych batalii na mapie Fondor: Imperial Shipyard. Korzystać w tych walkach "powietrznych" będzie można z myśliwców, bombowców, jednostek szturmowych i specjalnych pojazdów Bohaterów. Deweloperzy zapowiadają, że znacznie poprawili potyczki statków kosmicznych. Lepsza ma być fizyka lotu, sterowanie i możliwości personalizacji wyglądu pojazdów.
Mapa Fondor: Imperial Shipyard dostępna będzie wraz z areną The Galactic Assault dla wszystkich zainteresowanych 6 października, w momencie rozpoczęcia bety Star Wars: Battlefront II. Gracze, którzy zdecydowali się na złożenie pre-orderów będą mogli rozpocząć testowanie produkcji trochę wcześniej, bo już 4 października.
Co warto zaznaczyć przy okazji - DICE przyznało, że Star Wars: Battlefront "brakowało dalekosiężnej wizji". Jak stwierdzili deweloperzy jednym z największych problemów strzelaniny był "brak głębi w momencie premiery". Zespół twierdzi teraz, że nie dopuści do powtórzenia takiej sytuacji. Star Wars: Battlefront II zaoferuje znacznie więcej różnorodności i atrakcji w perspektywie wielu miesięcy rozgrywki, m.in. poprzez implementację kampanii singleplayer z prawdziwego zdarzenia.
"Uważam, że osiągnęliśmy w Battlefront II coś, czego wydawało się, że nie uda nam się zrealizować. Jestem z tego niesamowicie dumny" - powiedział Craig McLeod, producent z DICE.