Two Worlds II: Call of the Tenebrae samodzielną opowieścią. Znamy cenę i oglądamy zwiastun premierowy

Rodzime Reality Pump dość niespodziewanie zdecydowało się rozwinąć Two Worlds II. Tytuł otrzymał w czerwcu dodatek, który od dzisiaj jest samodzielną opowieścią. W tej sytuacji nie potrzebujemy podstawki, by zapoznać się z nową przygodą.
Świat przypomniał sobie o Two Worlds II w połowie ubiegłego miesiąca, gdy autorzy zdecydowali się opublikować rozszerzenie do siedmioletniej produkcji, a jednocześnie dodali do pozycji małe płatności.
Two Worlds II po 7 latach dorobiło się mikrotransakcji. Gracze są wściekli i wyśmiewają Polaków




Twórcy w późniejszym terminie tłumaczyli się, że mikrotransakcje były już w wersji na Xboksa 360 z 2010 roku i zdaniem deweloperów ta opcja była lubiana przez graczy, więc zdecydowano się ją dodać na komputery osobiste.
Problem z niepotrzebnymi DLC przyćmiło odrobinę premierę Call of the Tenebrae, czyli dużego rozszerzenia do Two Worlds II. Studio zdecydowało się zaoferować samodzielną przygodę, którą od dzisiaj mogą bez najmniejszego problemu nabyć gracze na komputerach osobistych.
Two Worlds II: Call of the Tenebrae jest dostępne na Steam za około 57 zł. W przygodzie zainteresowani gracze ponownie wcielą się w bohatera podstawowej historii, jednak tym razem protagonista otrzymuje zadanie rozwikłania tajemniczych porwań – misja zostaje zlecona przez DarPhę (pół-kobieta pół-ork), która jednak na oczach herosa ginie z rąk nowej, szczczuropodobnej rasy nazwanej „Wybrańcami”. Zabójcy po wykonaniu misji, uciekają przez tajemniczy portal, a gracz rusza w pościg.
Na deser możecie zapoznać się z premierowym zwiastunem opowieści.