Sony pozazdrościło smartfonowego sukcesu Nintendo i przeszło do ofensywy
Nie tylko Sega pozazdrościła Nintendo niezwykle udanych działań na rynku mobilnym. Również Sony włącza się ze swoimi grami do walki o smartfonowych użytkowników.
Jakiś czas temu Sony uruchomiło studio Forwardworks. Już za kilka dni to nowe przedsięwzięcie wyda pierwsze owoce w postaci smartfonowej wersji Everybody's Golf.
Smartfonowa inicjatywa Segi to Sega Forever
Póki co premierę Everybody's Golf zapowiedziano tylko dla rynku japońskiego. I możemy tutaj mówić już teraz o bardzo dużym zainteresowaniu. Sony Interactive Etertainment podało, że "rejestracji" (która wystartowała 1 czerwca) do rzeczonej gry dokonało już ponad 400 tysięcy osób. W nagrodę za zaangażowanie tacy gracze otrzymają 30 tysięcy monet do wykorzystania w grze i dodatkowy strój dla postaci.
Everybody's Golf trafi do dystrybucji na iOS i Android w Japonii już za tydzień.
Sony twierdzi, że póki co chce skupiać się na mobilnym rynku w Japonii, ale - jeśli wymiki będą mocne - rozszerzy ofertę smartfonową również na inne regiony.
Sony ma w planach również inne smartfonowe produkcje, m.in.: Arc the Lad, Wild Arms, Dokodemo Issho i PaRappa the Rapper.