Knack 2 będzie przepełniony pomysłami, które nie mogły trafić do pierwszej części

Gry
692V
Knack 2 będzie przepełniony pomysłami, które nie mogły trafić do pierwszej części
Wojciech Gruszczyk | 21.06.2017, 19:40

Knack w dniu premiery nie prezentował oczekiwanej przez wielu jakości. Nawet twórcy po tych kilku latach wspominają, że gra była pozbawiona wielu istotnych elementów, które jednak powrócą w kontynuacji. Druga część ma naprawić wszystkie błędy pierwowzoru.

Sony w ostatnich miesiącach nie skupia się na wielkiej promocji Knack 2. Gra nawet nie otrzymała swoich 3 minut podczas konferencji Sony na E3, a zwiastun oraz datę premiery produkcji poznaliśmy na małym show przed głównym wydarzeniem.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Gra jednak nadciąga, zadebiutuje już we wrześniu, więc deweloperzy zapewniają, że tym razem nie zawiodą naszych oczekiwań. W sprawie gry wypowiedział się dyrektor kreatywny – Mark Cerny – który w rozmowie z IGN podkreślił, że kontynuacja ma zawierać pomysły, które nie trafiły do pierwszej odsłony:

"Knack 2 powstaje, ponieważ zespół ma wiele pomysłów, których nie udało się zrealizować w pierwszej grze.”

Kenji Sakai dodał, że studio uwielbia tego bohatera, więc zdecydowali się stworzyć kontynuację, która będzie przepełniona eksperymentami. Wszystkie ciekawe pomysły zostały wrzucone do Knack 2, ponieważ deweloperzy mogli zdecydowanie rozwinąć produkcję.

Studio nie ukrywa, że w przypadku Knacka harmonogram prac był bardzo napięty, więc podjęto kilka trudnych decyzji, przez których tytuł nie wyglądał wyjątkowo dobrze. Yoshiaki Yamaguchi – dyrektor artystyczny – zdradził nawet, że prace nad kontynuacją rozpoczęły się w momencie, gdy Sony nie dało jeszcze zielonego światła na stworzenie projektu – cały zespół pragnął zrealizować wszystkie pomysły, więc po zakończeniu prac nad Knack, zaczęto tworzyć drugą część.

Shuhei Yoshida zaznaczył, że deweloperom i tak udało się zrealizować w przypadku pierwszego Knacka wiele pomysłów, jednak autorzy przez cztery lata rozwijali tę markę, a jednocześnie posiadali już podstawy. Studio skorzystało również z licznych rad fanów PlayStation, którzy od początku do końca wierzyli w ten projekt.

Istotnym elementem Knack 2 jest teraz współpraca. Całą grę możemy przejść z kumplem na jednej kanapie, ale jednocześnie znajomy może w każdym momencie zniknąć, a my dynamicznie będziemy kontynuować zabawę.

Źródło: http://www.ign.com/articles/2017/06/21/knack-2-why-sony-decided-to-make-a-sequel-a-ign-first

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper