50 godzin dialogów dla L.A. Noire

Gry
1215V
50 godzin dialogów dla L.A. Noire
Butcher | 17.01.2011, 10:10

Wiecie ile to zawartości? Mniej więcej tyle, co zawierają dwa pełne sezony przeciętnego serialu TV. To oczywiście (niestety?) nie oznacza, że zaliczenie tej detektywistycznej opowieści zajmie nam 50 godzin...

Wiecie ile to zawartości? Mniej więcej tyle, co zawierają dwa pełne sezony przeciętnego serialu TV. To oczywiście (niestety?) nie oznacza, że zaliczenie tej detektywistycznej opowieści zajmie nam 50 godzin...xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Jak zdradził producent L.A. Noire, Brendan McNamara z Team Bondi, na potrzeby ich nowego projektu nagrano 50 godzin dialogów z użyciem nowej technologii MotionScan. Wątpliwe, żeby całość trafiła do gry, jednak wiadomo, że ekipa deweloperów chce nam dać rozbudowaną, wielowątkową i skomplikowaną przygodę. To oznacza, że podejmowane przez nas decyzje, wybory czy wątki w rozmowach skutkować będą innymi efektami - i prowadzić będą nas na różne ścieżki (korzystając z różnych dialogów):

 

"Każda prowadzona sprawa ma swoje własne zawiłości i zwroty, w zależności od decyzji jakie podejmujemy, prowadząc nas różnymi ścieżkami do rozwiązania zagadki. To daje wiele powodów, aby powrócić do gry i przejść ją jeszcze raz, inaczej"

 

- stwierdził McNamara i ciężko nie przyznać mu racji. 50 godzin gadania to... całe mnóstwo gadania, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę, że w międzyczasie przydałaby się jeszcze jakaś akcja. Czy chcielibyście, aby L.A. Noire miało ponad 50-godzinną fabułę? Zapraszam do galerii - IGN zdobyło 4 nowe foty z gry, których nie ma nawet na oficjalnej stronie. A my wciąż czekamy na konkretną datę premiery...

Źródło: własne

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper