Epicka sprzedaż epickiej gry
Pomimo pewnych rozczarowań, jakie przyniósł ze sobą wyczekiwany Epic Mickey, gra koniec końców została zaliczona do udanych, zbierając średnią ocen na poziomie 71%. Czy w parze z pochlebnymi recenzjami szła równie dobra sprzedaż?
Pomimo pewnych rozczarowań, jakie przyniósł ze sobą wyczekiwany Epic Mickey, gra koniec końców została zaliczona do udanych, zbierając średnią ocen na poziomie 71%. Czy w parze z pochlebnymi recenzjami szła równie dobra sprzedaż?
Według opublikowanego niedawno raportu NPD Group, nowy konsolowy twór Disneya rozszedł się w nakładzie 1.300.000 kopii w samym tylko pierwszym miesiącu od premiery! Ze względu na jedną tylko platformę docelową, sukces można nazwać prawdziwie spektakularnym. Czy gra zawdzięcza to swojej rzeczywistej zawartości, kampanii marketingowej czy też udziałowi Warrena Spectora, odpowiedzialnego wcześniej za takie gry jak np. Deus Ex? Jeżeli mieliście przyjemność pobawić się ostatnio w skórze Myszki Mickey, nie omieszkajcie podzielić się z nami odpowiedzią na to pytanie.