Little Nightmares w 60 fps na PS4 Pro - autorzy ujawniają detale techniczne

Little Nightmares trafi na półki sklepowe w ostatnich dniach kwietnia. Niektórzy twierdzą, że będzie to czarny koń tegorocznej wiosny. Jak będzie naprawdę przekonamy się niedługo.
Póki co możemy domyślać się tylko, jaka będzie finalna jakość gameplayu w Little Nightmares. Patrząc na ujawniony gameplay wygląda to bardzo dobrze i przede wszystkim klimatycznie.
Nie powinna rozczarować również oprawa graficzna. Little Nightmares oferuje wsparcie dla PlayStation 4 Pro, dzięki czemu produkcja na tej platformie zadziała w natywnej rozdzielczości 1620p (przypominamy, że 4K to rozdzielczość 2160p). Framerate ma w takiej wersji wynosić najczęściej 60 fps. Autorzy oceniają, że gra będzie w 70% lokacji działać z płynnością 60 klatek na sekundę. W 30% gracze będą musieli się zadowolić ok. 50 fps.




Jeśli chodzi o "goły" model PlayStation 4, to gracze otrzymają rozdzielczość natywną 1080p, przy frameracie 30 fps.
Warto przy okazji przypomnieć, że do naszego kraju trafi edycja Little Nightmares Six, czyli kolekcjonerka zawierająca:
- Grę
- Figurkę SIX o wysokości 10 cm
- Pudełko „klatkę”
- Plakat formatu A3
- Zestaw naklejek
- Oryginalną ścieżkę dźwiękową na CD
W podstawowej wersji tytuł na PS4/XOne kosztować będzie ok. 115 zł (edycja pudełkowa) a na PC (w wersji cyfrowej) 72 zł.
Poniżej odrobina ujawnionego niedawno gameplayu z Little Nightmares.