No Man’s Sky. Świeża łatka naprawia kilka istotnych problemów

Hello Games walczy, stara się, próbuje, ale czy przypadkiem deweloperzy nie przespali odpowiedniego momentu na naprawę i rozbudowę No Man’s Sky? Mimo wszystko na serwerach właśnie wylądowała świeżutka aktualizacja.
No Man’s Sky to jedno z największych nieporozumień 2016 roku. Sean Murray obiecał graczom wiele ciekawych elementów, ale w ostatecznym rozrachunku gra nie zaprezentowała odpowiedniej jakości.
No Man's Sky w Encyklopedii PPE.pl




Twórcy kilka tygodni temu przerwali za długą zmowę milczenia i teraz systematycznie starają się naprawić No Man’s Sky. Trudno mi przewidzieć, czy najnowsze łatki mogą kogokolwiek jeszcze zachęcić do rozgrywki w produkcję, ale najnowszy patch wprowadza sporo istotnych zmian:
- Naprawiono problem braku baz u niektórych graczy
- Naprawiono zamrażanie / zablokowanie gry, które mogło wystąpić w przestrzeni kosmicznej
- Usprawniono płynność animacji, gdy gracz stosował zablokowany frame rate lub miał wyłączoną synchronizację klatek (vsync)
- Naprawiono kilka problemów z kontrolerami Steam
- Różne drobne problemy optymalizacji wydajności
- Naprawiono kilka miejsc, w których gra się zawieszała lub zamrażała
Jak widać najnowsze pliki starają się zoptymalizować No Mans’ Sky i usunąć najbardziej irytujące niedogodności. Pewnie w kolejnych paczkach Hello Games zajmie się rozwinięciem pozycji i dodaniem do gry kolejnej zawartości.
Materiał: No Man’s Sky - Launch Trailer