No Man’s Sky. Świeża łatka naprawia kilka istotnych problemów

Gry
808V
No Man’s Sky. Świeża łatka naprawia kilka istotnych problemów
Wojciech Gruszczyk | 27.03.2017, 16:33

Hello Games walczy, stara się, próbuje, ale czy przypadkiem deweloperzy nie przespali odpowiedniego momentu na naprawę i rozbudowę No Man’s Sky? Mimo wszystko na serwerach właśnie wylądowała świeżutka aktualizacja.  

No Man’s Sky to jedno z największych nieporozumień 2016 roku. Sean Murray obiecał graczom wiele ciekawych elementów, ale w ostatecznym rozrachunku gra nie zaprezentowała odpowiedniej jakości.  

Dalsza część tekstu pod wideo

No Man's Sky w Encyklopedii PPE.pl

Twórcy kilka tygodni temu przerwali za długą zmowę milczenia i teraz systematycznie starają się naprawić No Man’s Sky. Trudno mi przewidzieć, czy najnowsze łatki mogą kogokolwiek jeszcze zachęcić do rozgrywki w produkcję, ale najnowszy patch wprowadza sporo istotnych zmian:

  • Naprawiono problem braku baz u niektórych graczy
  • Naprawiono zamrażanie / zablokowanie gry, które mogło wystąpić w przestrzeni kosmicznej
  • Usprawniono płynność animacji, gdy gracz stosował zablokowany frame rate lub miał wyłączoną synchronizację klatek (vsync)
  • Naprawiono kilka problemów z kontrolerami Steam
  • Różne drobne problemy optymalizacji wydajności
  • Naprawiono kilka miejsc, w których gra się zawieszała lub zamrażała

Jak widać najnowsze pliki starają się zoptymalizować No Mans’ Sky i usunąć najbardziej irytujące niedogodności. Pewnie w kolejnych paczkach Hello Games zajmie się rozwinięciem pozycji i dodaniem do gry kolejnej zawartości.

Materiał: No Man’s Sky - Launch Trailer 

Źródło: https://www.nomanssky.com/2017/03/4511/

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper