Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 13.03.2017 08:13
Dragon Quest XI. Świetne screeny prezentują miasta, lochy i wrogów
1546V

Dragon Quest XI. Świetne screeny prezentują miasta, lochy i wrogów

W styczniu Nintendo prezentowało paczkę screenshotów z Dragon Quest XI, a wnioski z ich analizy były bardzo pozytywne. Gra kusi elementami, które tradycyjnie kojarzą się ze "smoczą" marką.

Jest kolorowo, "baśniowo" i naprawdę przyjemnie. Tak jak powinno być w najnowszej odsłonie marki Dragon Quest. Tym razem Square Enix chwali się, jak firmie idzie produkcja role-playa w wersji na PlayStation 4. Widać tu masę elementów, które są charakterystyczne dla serii - m.in. wizerunki NPC-ów w miasteczkach, które odpowiadają dwuwymiarowym sprite'om.

Sandboksowy świat Dragon Quest XI

Jak widać gra zapewni sporą różnorodność odwiedzanych środowisk. Na pewnych screenach widać motywy rodem ze Starożytnego Egiptu (charakterystyczne świątynie, posągi przypominające bogów z tego okresu). Nie zabrakło też rzutu okiem na wnętrza lochów i zamieszkujące je potworki.

Ostatni obrazek w naszej galerii przedstawia zbitkę screenów z szykowanej edycji na 3DS-a, która powstaje równolegle do Dragon Quest XI na PS4 oraz 3DS. Szkoda tylko, że Square Enix nie pochwaliło się, jak tytuł wygląda na Nintendo Switch. Musimy jeszcze poczekać na materiały z takiej wersji.

Tagi: 3ds dragon quest dragon quest xi nintendo switch playstation 4 Square Enix switch