Ghost Recon: Wildlands. Porównanie graficzne wersji beta
Ubisoft intensywnie zasypuje nas wersjami beta swoich nadchodzących produkcji, w ten weekend wybrani szczęśliwcy mogli przetestować Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands.
Po paru latach przerwy marka Ghost Recon powraca w zupełnie nowej, niespotykanej do tej pory odsłonie. Czasy współczesne, wojna oddziału specjalnego i rebeliantów z narkoterrorystami stanowią świetne połączenie.
Ghost Recon: Wildlands. Film dokumentalny przedstawi historię narkobiznesu w Boliwii
Jak to zwykle bywa przy okazji takich testów, ktoś pokusił się o zrobienie porównania graficznego wszystkich trzech wersji gry. Co z tego wynikło?
Przede wszystkim warto powiedzieć, że istnieją widoczne różnice pomiędzy pecetami a konsolami. Wszystkie teksturki są na blaszakach po prostu bardziej szczegółowe, mają lepsze barwy i niekiedy są bardziej wyeksponowane niż na PS4 oraz Xboksie One. Do tego powiększono dystans widoczności i efekty działania fizyki na niektóre elementy.
Jeśli zaś chodzi o różnice pomiędzy sprzętem Sony i Microsoftu to tu nie ma ich praktycznie w ogóle. Na poniższym wideo obie wersje są niemalże bliźniaczo podobne i trzeba się mocno wysilić, aby jakieś dostrzec.
Więcej informacji o becie Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands pojawi się dziś wieczorem w moim playteście.
Materiał: Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands - porównanie grafiki